نام پدر : خسرو
تاریخ تولد :1343/05/11
تاریخ شهادت : 1362/06/06
محل شهادت : جوانرود

وصیت نامه

1.    وظیفه ی هر مسلمان است که همیشه خود را نیست بپندارد و همیشه این آیه در نظرش بیاید که إنا لله و إنا الیه راجعون و به همین منظور که در جهت مسلمان بودن و مهم تر از آن مسلمان ماندن گام بر می داریم بایستی همیشه منتظر رضای خدا باشیم و خوشا سعادت کسی که رضای خدا بر آن باشد که شهادت نصیب او گردد.

2.    از نفاق بگویم که چه ضربه ها زده است، چه کسانی را از ما گرفته است. نصیحت من به کسانی که به این مشکل آلوده شده اند این است که هر چه سریع تر برگردید. از نیش زدن به این ملت محروم دست بردارید که این ملت و این امت در پیروی از امامش آنانیکه در برابر راه خدا طغیان کنند، هرکه باشند خواه رئیس جمهور یازده میلیونی باشد را از سر راه بر می دارند. بترسید از آه جگرسوز خانواده های شهدا و لذا شهادت این عزیزان را وسیله ای برای رسیدن به هدف، پست، مقام نسازید و همیشه سخنان امام عزیزمان، طغیان گر قرن، در برابر هر چه استضعاف را مدنظر قرار دهید.

3.    پدر، مادر و برادرانم! ... ما همه امانت خدا به شما هستیم و در مقابل دشمن سرفرود نیاورید ....هروقت که به یاد من بودید به جان امام دعا کنید.

4.    مقداری پول داشتم، اگر شهید شدم و لیاقت آن را یافتم، یک سوم آنرا به حساب امام بریزید و یک سوم دیگر را به محتاجین بدهید و یک سوم دیگر را به پدر و مادرم بدهید.

5.    خدایا! خداوندا! هر که را در راه خدا گام بر می دارد، ثابت قدم بدار و از پلیدی بدور گردان.

وصیت نامه

اسکن وصیتنامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد