نام پدر : میر آقا
تاریخ تولد :1346/09/03
تاریخ شهادت : 1366/02/21
محل شهادت : بانه

وصیت نامه

*وصيتنامه شهيد ميرهاشم رنجبر*

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اشهد ان لا اله الا الله و اشهدوا ان محمد رسول الله و اشهدوا ان علي ولي الله

من المومنين رجال صدقوا ما عاهدوا عليه والله فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا (احزاب آيه 23)

بعد از شهادت بر وجود خدا و يگانگي حق تعالي و رسالت محمد (ص) و ولايت امير المومنين علي (عليه السلام) و يازده فرزند او و با حمد و ستايش بدرگاه حضرت حق تعالي چند جمله اي از مولاي خود آغاز مي كنم اوصيكم بتقوي الله و امرمكم اين وصيت مولا علي به دو فرزندش حسين و حسن و به شيعيانش

اي امت اسلام! در وقتي كه اسلام مظلوم واقع شده به ياري اسلام بشتابيد و هم دينان خود را دريابيد امام امت رهبر كبير را تنها نگذاريد.

بياد مرگ باشيد اين دنيا محل گذر است نه محل ماندن در جائي محل گذر است برنامه ريزيهاي طولاني آرزوهاي دراز معني ندارد و براي آخرت كه محل ماندن است برنامه ريزي اندك بيهوده است.

جبهه ها را فراموش نكنيد عزيزانتان را بياد داشته باشيد اگر جنازه ام به دستتان رسيد مرا در گلزار شهداي خطيركلاء در كنار مزار شهيد حسن فرجي دفن نمائيد.

 از خانواده عزيزم براي اينكه مرا در مسير حق راهنمائي كردند متشكرم و اگر خداوند لياقت شهادت و شفاعت را به من بدهد آنها را حتماً شفاعت مي كنم.

 اي دوستان و رفيقانم! اگر خبر شهادت مرا شنيديد بدانيد كه من به آرزوي خود رسيدم و آرزوئي بالاتر از شهادت در راه خدا نداشتم بدانيد كه نصرت و ياري خدا مي بايد و پيروزي نزديك است براي طول عمر امام دعا كنيد.

 

در پايان از همه شما مي خواهم اگر به شما ظلمي كردم حلاليت مي طلبم اميدوارم مرا ببخشيد.

خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار.