نام پدر : محمد علی
تاریخ تولد :1338/10/20
تاریخ شهادت : 1361/08/11
محل شهادت : موسیان

وصیت نامه

*وصیتنامه شهید محمدرضا رنجبر*

 

 

اناالله و انا الیه راجعون

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی اسطوره مقاومت در برابر ظلم، تقوی در برابر بی تقوایی و آزادگی در برابر بندگی درود بر رهبر انقلاب اسلام که با درود و اهرم خون و شمشیر وزنه ای به سنگین کفر جهان به سرکردگی آمریکا و شوروی را از جا کند، و راهی زباله دان تاریخ می کنند.

سلام بر شهیدان گلگون کفنان راه حق از هابیل تا امام حسین (ع) و از حسین تا شهدای 7 تیر و از شهدای 7 تیر تا شهدای محراب، مدنی دستعیب، صدوقی، اصفهانی و تمامی شهدای کربلای ایران. خدا را شکر می کنم که موفق شدم در صف جهادگرانی مقدس وارد شوم تا همراه این برادران گامی در جهت حفظ اسلام و قرآن برداشته باشم بدین وسیله رضایت امام زمان سلام الله علیه را که رضایت رسول خدا (ص) می باشد جلب نمایم. بحمدالله انقلاب با تمام توان به پیشروی خود ادامه می دهد امیدوارم انشاالله روزی جهانی شدن انقلاب را شاهد باشم اما برادران عزیز مگر می شود از درختی میوه خواست در صورتی که هیچ گونه آبی به او نرسیده باشد.

آری در صورتی ما می توانیم انقلاب را جهانی کنیم که درخت انقلاب از خون سرخ ما سیرآب باشد بنابراین به قول امام بکوشیم تا جامه ذلت نپوشیم برادران و خواهران مسلمان وحدت کلمه را فراموش نکنید سعی کنید یک مسلمان رساله ای باشید چون در صورتی می توانیم موفق باشیم که فرامین اسلام را مو به مو انجام دهیم برادران و خواهران حزب الله سختی ها و مصیبتهائی که به شما می رسد توکل بر خدا داشته باشید که اگر چه این مصیبتها برایتان گران خواهد بود ولی پاداش آن نزد خدا می باشد که امیدوارم با اخلاص تمام این سختیها و مصیبتها را تحمل نمائید تا زنده و جاوید ابدی باشید و حال شما ای برادران انجمن اسلامی و بسیج کفشگرکلاه به هوش باشید و ظواهر افراد را نگاه نکنید یک مشت افراد فرصت طلب و عاشقان قارت و مقام در دوروبر شما می پلکند تا لحظه ای فرصت به دستشان آید تا در شما نفوذ کنند و تا به شما ضربه بزنند آری هوشیار باید و کارهای خودتان را در رابطه با قاطعیت هر چه بیشتر انجام دهید و از برادران و خواهران مسلمان می خواهم نماز شب را که ارزش والائی دارد بخوانید. و تو ای مادرم می دانم که نمی توانم بگویم اصلا برایم گریه نکن فقط می گویم گریه ای که می کنید بخاطر خدا باشد و هر وقت دلت شکست در این حال به جان امام عزیز دعا کن چرا که خداوند می فرماید: مرا در دلهای شکسته می توانید ببینید پدر و مادرم برادر و خواهرانم مبادا شهادت من باعث اظهار گلایه یا شکایت شما در درگاه خداوندی گردد بلکه خدا را شکر نمائید که محققاً خداوند خواسته بدین وسیله شما را عزیز گرداند.

مادر عزیزم! هر وقت بیاد من افتادی و دلت شکست از روی اخلاص بگو ای خدائی که ابراهیم را در درون آتش حفظ کردی و ای خدائی که موسی بوسیله صندوق در رود نیل در کاخ فرعون حفظ نمودی و ای خدائی که پیامبر (ص) را از حمله نمایندگان چهل قبیله در امان داشتی این پیرجماران این قلب تپیده امت اسلام و این چریک پیرجماران را از خطرات جهانی مصون و حفظ نگه دار تا پرچم انقلاب اسلامی را به دست توانای حجت تو در زمین یعنی مهدی (عج) بسپارد.

و در آخر از خانواده گرامی خود می خواهم که هر شب جمعه سر قبر من حاضر شوید و برایم فاتحه بخوانید. و از برادرم علیرضا می خواهم که یک مقدار نماز قضا دارم اگر می تواند خود بجا آورد اگر نمی تواند اجیر بگیرد و نماز قضای مرا بجا آورد.

 

والسلام

درود بر خمینی کبیر بت شکن زمان.