نام پدر : سید عباس
تاریخ تولد :1346/03/19
تاریخ شهادت : 1365/04/13
محل شهادت : مهران

وصیت نامه

1.    ای طرفداران اسلام و حق و انسانیت بیایید با هم تا سر جان از این انقلاب بزرگ دفاع کرده و از هیچ مشکل و سختی و تهدیدی از سوی دشمنان اسلا ترسی به خود راه ندهیم. عزیزان، اسلام و انقلاب اسلامی دارد جهانگیری می شود، فداکاری کنید.

2.    در اینجا لازم می دانم که به مخالفین انقلاب بگویم آیا هنوز حق برایتان روشن نشده است که هنوز مخالفید و یا همانند ابوسفیانها و معاویه ها و عثمانیان زمان صدر اسلام هستید که با روشن بودن حق باز هم قبول نمی کردند. تا وقت باقی است، بیدار شوید و خودتان را در مسیر این سیل عظیم و مواج قرار دهید، که اگر بخواهید خلاف جهتش حرکت کنید، نابودی دنیا و آخرت نصیبتان خواهد شد. بیایید بیدار شوید و با خون شهدا بازی نکنید که خداوند فرمود اگر از هر چیز بگذرم از خون شهیدان نخواهم گذشت. خلاصه یک روزی مخالفین خط شهیدان، را خداوند رسوا خواهد کرد. اینقدر علیه انقلاب نق نزنید که روز قیامت دامنتان را خواهیم گرفت و در پیشگاه الهی در حالی که با بدن حضور پیدا کرده ایم، شکایت شما را خواهیم کرد.


3.    موتور حرکت این انقبلاب روحانیت فداکار و اصیل بود، که در رأس آنان مرجع بزرگ و سازش ناپذیری چون امام خمینی، رهبری کامل این انقلاب را بعهده داشت. تمام این پیروزی ها برای اسلام و قران و مستضعفان مرهون رهبری پیامبر گونه این عزیز ما بود. امت حزب الله قدر این رهبر را بدانید که هدیه ای است الهی، بخدا قسم خط این رهبر همان خط پیامبر و علی و ائمه (ع) می باشد. پس ای کسانی که پیامبر و علی و ائمه را قبول دارید، اگر راست می گویید، نباید لحظه ای از یاری این رهبر غفلت کنید. باید گوش بفرمان این رهبر بود. یاری نکردن او یاری نکردن پیامبر (ص)، علی (ع) و امام زمان (عج) است
.

وصیت نامه

اسکن وصیتنامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد


زندگی نامه

اسکن زندگینامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد