نام پدر : بدیع اله
تاریخ تولد :1341/06/25
تاریخ شهادت : 1365/01/26
محل شهادت : سومار

وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحيم
ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون
مپنداريد كساني كه در راه خدا كشته مي شوند مرده اند، بلكه آنان زنده اند و در نزد پروردگارشان روزي مي خورند.
والسابقون اولئك المقربون (واقعه 10/11) آنان كه در ايمان بر همه پيشي گرفتند در حقيقت مقربان درگاهند.
بنام خداوند بخشنده مهربان و درهم كوبنده ستمگران و مستكبران و ياري دهنده مستضعفان ومحرومان و با سلام و درود به امام امت خميني بت شكن اين پير خستگي ناپذير جماران و اميد محرومان و مستضعفان و با سلام و درود به پيشگاه امت شهيدپرور و شهداي از صدراسلام تا شهداي انقلاب اسلامي ايران كه با نثار خون خويش نهال پژمرده اسلام را آبياري نموده و جاني تازه اي به آن بخشيدند.
اينجانب عبدالحميد رحيمي فرزند بديع الله داراي شناسنامه شماره 846 صادره از حوزه 2 ساري روستازاده مي باشم و حالا كه از شكر خداي منان اين افتخار نصيب من شده كه توانستم پا در جبهه نبر حق عليه باطل بگذارم اين چند جمله را بعنوان وصيت حضور شما دوستان و فاميلان و پدر و مادر گرامي تقديم مي نمايم.
بنام آنكس كه سرچشمه حيات ماست و بنام آن كس كه روح را در قالب ما دميده و ما هم بايد مسئوليتي كه آن قادر دانا بر دوش ما نهاده به نحو احسن اجرا و به مرحله عمل برسانيم. اين بار مسئوليتي كه بر دوش همه ما قرار دارد مسئله جنگ است و اين جنگي كه بوسيله ابرجنايتكاران به ما تحميل شده مي خواهند و اين وظيفه فرد فرد ماست كه كه اسلحه بر دوش بكشيم و در جبهه نبرد كنيم و اين كفار از خدا بي خبر را از مملكتمان بيرون برانيم. منمي روم و جان و قطره قطره خون خود را در راه اسلام و آرمانم مي دهم تا شايد با اين قطره خون ناقابل خود يك قدم مثبت در راه هدف و آرمانم برداشته باشم شهيدان منجي انسانها هستند خدايا شهادت را نصيب من گردان تا منجي خويش بوده باشم. خدايا من خجالت مي كشم در روز قيامت سرور شهيدالن بدنش پاره پاره باشد و من سالم باشم. بار پروردگارا از تو مي خواهم هر زمان صلاح دانستي شهيد شوم ضمن اينكه به تمام مقربان درگاهت قسمت مي دهم كه مرگ در رختخواب را نصيبم نكني و اگر شهادت را نصيبم گردانيدي تمام بدنم تكه تكه شود تا در صحراي محشر شرمنده نباشم. ملت سلحشور ايران همانگونه كه تا بحال حسين وار نداي هل من ناصر ينصرني حسين زمان خويش را لبيك گفتيد از اين به بعد نيز استوار بمانيد تا با مقاومت شما ظلم از زمين ريشه كن شود.
اي همسر گراميم مرضيه خانم اميدوارم شهادت من ترا افسرده نكرده بلكه خوشحال باشي و با مقاومت خويش و نجابت خويش به ديگر زنان ثابت كني كه راه شوهرت را ادامه مي دهي و زينب وار تبليغ در راه اسلام را پيشه خود قرار بده كه با اين كار خويش روح مرا شاد مي نمائي اميدوارم كه خداوند عزوجل اجر اخروي و دنيوي بتو عنايت فرمايد و ترا مورد لطف خودش قرار دهد.
اي پدر و مادرم به شما سفارش مي كنم هيچوقت به دشمنان سرتسليم فرود نياوريد و در برابر دشمنان اسلام خشمگين باشيد از شهيد شدن من ناراحت و افسرده نباشيد كه با شهادت در راه اسلام به بهشت خواهم رفت هر چند كه مي دانم شما هيچگاه ناراحت نمي شويد بلكه افتخار مي كنيد. مادرم هيچوقت ناراحتي نكن كه فرزندت را با آن گريه ناراحت كني. تبليغ براي اسلام كنيد و در هر جا كه هستيد حامي امام باشيد و امام را تنها نگذاريد. مادرجان من از شما طلب بخشش مي كنم كه اگر چنانچه اينجانب اشتباهي و ناراحتي براي شما ايجاد كرده باشم شما مرا به بزرگواري خودتان ببخشيد.
اي امت شهيدپرور ساري و هم محلي هاي عزيزم من بعنوان يك برادر كوچك شما وصيتم اين است كه نگذاريد امام امت خميني بت شكن تنها بماند نگذاريد اين نعمت الهي از بين برود. نگذاريد به كشور اسلامي ما بيش از اين تجاوز شود. برادران وخواهران مسئله اسلام است پس در برابر اسلام خدمت فراوان بايد كرد و شما برادرهائي كه با هم در راه تبليغ اسلام مي كوشيده ايم از همه شما تشكر و براي همه شما از درگاه خداوند توفيق و اطاعت و ترك معصيت را خواهانم و اميدوارم كه با هم مورد مرحمت لايتناهي خداي يكتا قرار گرفته و در بهشت برين جاي داده شويم. و در آخر وصيتي به تك تك برادرانم از جمله عبدالرحيم ـ نور الله ـ غلامرضا مي نمايم. همانگونه كه پشتيبان امام هستيد بيشتر از اين تلاش كنيد كنيد و نگذاريد ضدانقلاب با شهادت من شما را افسرده ببينند بلكه خوشحال باشيد و با پشتيباني هر چه تمامتر از ولايت فقيه مرا نيز خوشحال كنيد. براي برادر زن عزيزم و دوبرادرزاده ام از خداوند بزرگ طلب مغفرت مي نمايم.
و وصيتي به دوخواهر عزيزم مي نمايم كه همچون زينب وار و فاطمه گونه زندگي كرده خيلي خيلي حجاب را رعايت كنند و الگوي براي ديگران باشند.
و در آخر وصيتي به برادرم نورالله مي كنم كه شبهاي جمعه براي من قرآن و دعاي كميل بخوان زيرا من خيلي خيلي علاقمند به دعاي كميل و قرآن بوده ام.
براي تمامي دوستان و فاميلان از خداي بزرگ متعال طلب مغفرت مي نمايم.
به اميد پيروزي نهايي رزمندگان كفر ستيز در جيهه هاي جنگ حق عليه باطل و نابودي تمامي ابرجنايتكاران دنيا و در راس آنها آمريكا و شوروي جنايتكار 
درود بر خميني سلام بر شهيدان
خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار
خداحافظ حميد رحيمي 62/12/14