نام پدر : علیجان
تاریخ تولد :1340/03/09
تاریخ شهادت : 1361/05/09
محل شهادت : شلمچه

زندگی نامه

«فرم ثبت اطلاعات شهدای مازندران»

الف)تولد و کودکی :

1-نام و نام خانوادگی ، نام مستعار :

کریم الله رجبی اردشیری

2-تاریخ و محل تولد و اتفاق خاص در زمان تولد:

7/3/1340 ، روستای اردشیر محله ، بخش میاندرود

3- نام و شغل پدر :

علیجان ، کشاورز

4- نام و شغل مادر:

صغری ، خانه دار

5- تعداد فرزندان و فرزند چندم خانواده بود:

11 فرزند،

6- وضعیت زندگی از نظر اقتصادی و اعتقادی :

در کانون خانواده ای مومن و مقید ، آگاه به اصول و احکام الهی و اسلامی در سایه پر مهر مادری مهربان که امور زندگی را با کار و تلاش در مزارع کشاورزی که مایحتاج زندگی شان را با اوضاع نسبتاً معمولی می گذراندند به رشد و تکامل رسید .

7- تحصیل متفرقه قبل یا حین دبستان(مکتب ،کلاس قرآن ،حوزه علمیه نام فرد آموزش دهنده ):

به خاطر عشق و علاقه ی زیاد به دروس حوزوی در حوزه علمیه قم به مدت یک سال و نیم مشغول به تحصیل بود .

8- مهاجرت یا نقل مکان در دوران زندگی (اگر بود): ــــــــــــــ

ب)تحصیلات:

1- نام مدرسه و محل تحصیل در دوران دبستان :

مدرسه ابتدایی روستای اردشیر محله (5 سال)

2- نام مدرسه و محل تحصیل راهنمایی :

مدرسه راهنمایی ساری (3 سال)

3- نام مدرسه ، محل تحصیل و رشته ی تحصیلی دبیرستان :

دبیرستان 29 آبان ساری ، رشته فرهنگ و ادب (3 سال)

4- تحصیلات دانشگاهی ، رشته و نام دانشگاه :

دانشسرای تربیت معلم (دبیری ) تهران

5- آیا در دوران تحصیل کار می کرد ؟،چه کاری و چه مدت :

بله ، بعد از تمام دروس و انجام تکالیف در امور کشاورزی و مرغداری به کمک و یاری خانواده شتافت.

6- سال، مقطع و علت ترک تحصیل : ــــــــــــ

پ)سربازی :

1- خدمت سربازی : ــــــــــــ

2- یگان اعزام کننده : ــــــــــــــ

3- سال اعزام و محل آموزش سربازی : ـــــــــــــ

ت ) ازدواج :

1-وضعیت تاهل :  

مجرد

2- نام همسر و تاریخ ازدواج : ـــــــــــ

3- تعداد و نام فرزند یا فرزندان (اگر داشت ): ــــــــــــــ

4- خلق و خو و رفتار با خانواده (زن و فرزند یا پدر و مادر ):

محبت خاصی بین او و والدین دیده می شد . نسبت به آن ها احترام خاصی قائل می شد و در کارهای خانه به آنان یاری می رساند . رفتاری کاملاً صمیمانه و عالی با والدین داشت .

ث)شغل شهید :

1- شغل رسمی و شغل فرعی : ـــــــــــ

2- نام سازمان یا نهاد یا شرکت : ــــــــــــ

3-زمان استخدام و مسئولیت شغلی: ـــــــــــــ

ج) فعالیت های انقلابی :

1- وقایع با افرادی که باعث تأثیر گذاری بر شهید شدند :

تابع محض ولایت امام خمینی بود از قشر روحانیت بسیار استفاده می کرد و احترام آنان را به جای می آورد . از آثار اساتیدی چون مطهری ، مشکینی ، جوادی آملی ، شریعتی ، امام خمینی ، طباطبایی استفاده می نمود . همه این موارد در کنار هم جمع شده و سبب تاثیرپذیری و شخصیت سازی می شدند .

2- وقایعی که به تأثیر گذاری شهید بر فرد ، خانواده یا گروه اشاره دارد :

همیشه امربه معروف و نهی از منکر را فراموش نمی کرد . هرگز خنده با قهقهه نمی کرد ، اگر از دیگران سر می زد دوستانه اعتراض می کرد و به عنوان امام جماعت ، در روستای اردشیر محله انتخاب شد . پدران و برادران حزب الله غروب ها به امامت ایشان نماز می گزاردند . اخلاق پسندیده ای داشت و در مقابل یاوه گویی ها پرخاش می کرد . هرگز نماز شبش ترک نمی شد . این خصائص او در وجود خانواده تاثیر زیادی می گذاشت .

3- نوع و محدوده ی جغرافیایی فعالیت های انقلابی :

او به نوبه خود در تمامی تظاهرات  در راهپیمایی های قبل از انقلاب دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی های خصوصاً اجتماع در مسجد جامع ساری و پخش اعلامیه ها حضور داشت.

4- زمان آغاز حضور در پایگاه (چه سنی یا چه سالی ؟) و نوع فعالیت در پایگاه :

بعد از پیروزی انقلاب به عضویت بسیج در آمد و با جهاد سازندگی  همکاری زیادی داشت  از جمله در بازسازی روستا و کمک به افراد محل، در پایگاه نیز کلاس قرآن و تقویتی  و رزمی برگزار می کرد .

5- اگر در درگیری ها و زد و خوردهای انقلابی و حزبی در انقلاب و بعد از آن حضور داشت ، با بیان اتفاق آورده شود :

یکبار در طول مبارزات خویش در راهپیمایی شناسایی شد و مورد شکنجه دژخیمان قرار گرفت .

ح) سوابق جبهه :

1- حضور در جبهه :  

در جبهه حضور داشت.

2- تعداد تاریخ محل اعزام ها ، یگان اعزام کننده ، و منطقه یا مناطقی که اعزام شد :

2 بار ، از 8/12/60 الی 9/5/61 از سپاه ساری با عضویت بسیجی به مناطق خرمشهر ، جفیر  و شلمچه اعزام شد.

3- مجموع مدت حضور در جبهه :

3 ماه و 15 روز

4- مسئولیت در جبهه :

رزمنده ، کمک آر پی جی زن

5- دفعات ، مکان و نحوه ی مجروح شدن : ـــــــــــــ

6- عملیات یا مأموریتی که مجروح شد : ـــــــــــــ

7- مکان ، زمان ، عملیات و نحوه ی شهادت :

تاریخ 9/5/61 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت نائل آمد .

8- تاریخ تشییع و محل خاکسپاری :

پیکر پاک و مطهر ایشان در گلزار شهدای روستای اردشیر محله خاکسپاری شد .

ی) خاطرات یا ویژگی های بارز شهید:

1- شامل 3 خاطره از شهید در مقاطع مختلف زندگی از تولد تا شهادت و در صورت نداشتن خاطره ، ویژگی های شهید ( توجه : حتما راوی خاطره یا ویژگی باید معلوم باشد .)

در وصف سجایای اخلاقی و شخصیتی شهید ، خواهرانش با ذکر مطالب و خاطره ای نقل می کنند: برادرم می گفت : زکات علم آموختن به دیگران است . او از جوانان سالم و تحصیل کرده روستای اردشیر محله بود بعد از اخذ دیپلم در حوزه علمیه قم به جهت فراگیری علوم  و درس حوزوی رفت . در ماه رمضان برای آگاهی جوانان دختر و پسر روستا ، جلسه آموزش قرآن ، در محل برگزار کرد و آنان نیز با او همکاری می نمودند خیلی دلش می خواست در جمع جوانان باشد و در این مجمع مهره انقلابی و معنوی برپایی داشته باشد . به طوری که غروب بیست و یکم ماه رمضان سال 61 به مناسبت هفتم پدر مرحوم مان ، مراسم افطاری برای مومنین محل داشتیم. او تا اذان مغرب در کلاس قرآن ، در حال تدریس بود بعد از افطار نیز مراسم قرائت قرآن و سخنرانی انجام شد . با توجه به این که فصل کشاورزی بود و صبح فردا عازم جبهه بود جوانان محل را جهت صرف سحری به منزل دعوت نمود و از آنان حلالیت طلبید و می فرمود دعا کنید که من شهید شوم آن ها نیز دعا کردند که ثواب شهید را ببری و در خدمت نظام بمانی و به آن خدمت کنی دعاهای آنان نزد خدا اجابت شد و او شربت شیرین شهادت را نوشید .


وصیت نامه

بسمه الله الرحمن الرحيم 
وصيتنامه شهيد كريم الله رجبي 
بنام الله ياري كننده حسينيان ودرهم كوبنده منافقان وكافران ،انالله وانااليه راجعون 
شهادت ازديدگاه قرآن مجيد ولاتحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياعندربهم يرزقون .
گمان نكنيد آنهاكه درراه خداكشته شده اند مرده اند بلكه زنده اند ودرنزدخداي خود روزي مي خورند.
شهادت ازديدگاه امام علي (ع) :بخداقسم پسرابوطالب اگرهزاربار باشمشيركشته شود بهتراست لذا اينكه دررختخواب كشته شود.(نهج البلاغه )
شهادت ازديدگاه امام خميني : مكتبي كه شهادت دارد اسارت ندارد.
شهادت ازديدگاه استادشهيدمطهري : شهادت تزريق خون است به پيكراجتماع
حمدوسپاس  خدايي راكه به ماعقل واراده دادتابتوانيم خودوجامعه راهرچه بيشتردرك نماييم وبتوانيم مثل يك انسان به تمام معني زيست نماييم حمدوسپاس خدايي را كه پيامبران رابراي ارشاد مردم فرستاد . 
حمدخداي راكه قرآن رابه پيامبراسلام محمد(ص ) جهت روشنگري امت نازل فرمودحمد از آنجهت كه دراين زمان رهبري پيامبرگونه راجهت رهبري اين انقلاب الهي جهاني عطافرمود.
امابعدچون برهرفردمسلمان ياغيرضروري است كه هرهدفي راكه دنبال مي نمايدانگيزه اش را هم مشخص نمايد. 
بنابراين بنده هم ميخواستم چند كلمه اي در اين رابطه به عرضتان برسانم حالا هرچه مي خواهيد اسمس را بگذاريد وصيت بامه يا غيره از آنجائيكه تمامي شما عزيزان واقفيد بر اينكه ما در كسوري زندگي مي كنيم كه تحولي بزرگ در اين به وقوع پيوست 0 
تحولي كه كشور رايكسره دگرگون نمود 0 آري برادران و خواهران عزيز انقلاب ايران انقلابي است كه به  جرات مي توانم قسم بخورم كه دنياتا به حال چنين انقلابي را به خود نديد 0 به اين دليل كه آغاز حركت اين انقلاب با رهبري غير مستقيم مهدي امام زمان (عج) و برهبري مستقيم نائبش امام خميني بوده است 0 پس انقلابي را كه خدا پشتيبان آن است رهبر و مردمش از چه ذبترسندد با توجه به اين موارد ميبينيم كه رهبر انقلاب از همان اول خط انقلاب را چنان مشخص مي نمايند كه هيچ كس را تصور آن هم نمي كرد 0 و آن خط خط نه شرقي و نه غربي جمهوري اسلامي بوده است عزيزان من بايد همه مان اعتراف كنيم كه در آن زمان براي ما و ديگر مردم جهان فكر كردنش خيلي مشكل بود 0 چو ن ما قدرت خدا را بخوبي نمي دتوانستيم درك كنيم و در ادامه بحثم مي خواستم قدري بيشتر در رابطه با قدرت انقلابمان تو ضيح بدهم تا شايد بتوانم  ديد واقعي خودم را نسبت به انقلا ب عظيم باز گو نمايم 0 
شما از انقلابات كشور هاي مختلف چه اسلامي و چه غير اسلامي زياد شنيده ايد0 
انقلاب الجزاير ، كوبا ، ويتنام ، ليبي ، سوريه و غيره 0 اگر بيائيم صادقانه تمام آنها را با معيارهاي يك انقلاب بسنجيم 0 متوجه خواهيم شد كه موضوع از چه قراراست و آنوقت متوجه  مي شويم كه تنها انقلاب واقعي ايران است 0 البته نمي خواهم در اينجا بطور كلي نفي شان نمايم ولي حقيقت اين است كه آنها به علت عدم شناخت و توكل به آنجيزي كه همه وجود ما از اوست 0 خود به خود باعث آن مي گردد كه اينگونه عمل نمايند0 يعني آنكه آنها حتما بايد آقا بالا سري داشته باشند اگريك وقتي اشتباها بگو يند آقا بالاسر نمي خواهيم بايد مرگشان را جلو چشمشان ببينند چرا كه آنها قدرت بينهايت را درك ننموده اند0 بايد اقا بالاسر داشته باشند تا بتوانند به حياتشان ادامه دهند در نتيجه اين گونه انقلاب ها را مي شود اين چنين تعريف نمود 0 فرا از دست يك ابر قدرت و پناه بردن به يك ابر قدرت ديگر يا از شرف به عزت يا از عزت به شرف كه الان پناه به شرف بيشتر است و چيزي كه از همه مهم تر است آنكه انقلابمان مفت و مجاني تا اينجا نرسيده بلكه با نثار خون لهترين عزيزان اين ننلكت به اينجا رسيده 0 خون مظلوم - بهشتي ها كه اينقدر شخصيت اين مرد بالا بوده است كه امام حسين درباره اش مي گويد 0 شهادت در مقابل ايشان ناچيز است 0 خون رجائي ها ، با هنر ها ، چمران ها ، مدني ها ، دستيغف ها و خون جوانان پاك سرشت چون حسين بهرامي ها كه شما بهتر وي را مي شماسيد 0 
 
پس بايد نهايت دقت را بنمائيم چون مسئوليت انقلاب آنچنان منافع ابر قدرت ها را به خطر انداخته كه ختي تصورش برايشان مشكل بود 0 پس طبيعي است كه ابر جنايتكاران نمي توانند دست روي دست بگذارند و انقلابمان را تماشا نمايند چرا كه حيات و سياستشان بر اساس زور و چپاولگري پايه گذاري شدهو بايد دست به كار شوند و همين طور كه مشاهده كرديم چه تو طئه اي از بدو انقلاب در جهت براندازي اين انقلاب به اجرا گذاشتند 0 توطئه روي كار آوردن بختيار خائن و بعد از توطئه هايي كه بعد از پيروزي مرحله اول انقلاب كه همان بعد از پيروزي 22 بهمن شود0 توطئه مختلف كه حتي آوردن همه آنها بر روي كاغذ كار مشكلي است كه مهمترين آنها به ترتيب - عبارتنداز: توطئه آشوب در كردستان به دست مزدوران داخلي اش ، توطئه آشوب در گنبد توسط خود فروختگان داخلي ، توطئه حمله نظامي توسط هلي كوپتر هاي غول پيكر نظامي كه مجهز به پيچيده ترين سيستمهاي نظامي بوده به بهانه آزادي گروگان ها بايك تيردوهدف رانشانه توطئه كودتاي نظامي توسط خودفروختگان داخلي جهت بمباران بيت امام مدرسه فيضيه خلاصه سرنگوني جمهوري اسلامي وجايگزين كردن امريكا به جاي آن توطئه منزوي كردن شخصيتهاي مملكت توسط منافقين و ملحدين وليبرالها به فرماندهي شيطان بزرگ امريكا اين ام الفساد قرن . 
خلاصه اينهاهمه وهمه نقشه هايي بودكه آمريكا باهمكاري ديگر همپاليگيهايي وحتي دربعضي ازمواردوياري جستن ازدولت كافر روسيه يكي بعدازديگري درمعرض اجرا گداخته ولي باعنايات خداوندي توانسته ايم تمامي اين نقشه هارايكي بعدازديگري كشف وخنثي نماييم بعدازهمه اين جريان امريكا ديگرراهي بهترازاينكه صدام اين سگ زنجيريش راانتخاب نمايد وبه جان انقلاب اندازدديگردر دسترس نداشت ولي شيطان بزرگ دراين مرحله آنچنان سيلي خورد كه ازخجالت ديگرنمي تواند سرش رابلند نمايدديگراجازه اين كه چنين غلطكي رامرتكب شودرابخودنميدهد.
عزيزانم خيال اين راكه امريكاياديگر همپاليگيهايش 
 وحتي دربعضي ازمواردوياري جستن ازدولت كافرروسيه يكي بعدازديگري درمعرض اجراء گذاشته ولي باعنايت خداوندي توانسته ايم تمامي اين نقشه هارايكي بعدازديگري خنثي نماييم بعدازهمه اين جريان آمريكاديگرراهي بهترازاينكه صدام اين سگ زنجيريش راانتخاب نمايد وبه جان انقلاب اندازدديگردردسترس نداشت ولي شيطان بزرگ دراين مرحله آنچنان سيلي خورد كه ازخجالت ديگرنمي تواند سرش رابلندنمايد ديگراچازه اين كه چنين غلطي رامرتكب شود رابخودنمي دهد.
عزيزانم خيال اينكه امريكا ياديگرهمپالگيهايش وياشرق تجاوزگرازسراين ملت مستضعف دست بكشند رابريزيددورچون آنها بااسلام مخالفند آنها ازقدرت اسلام وحشت دارند آنها ميدانند كه اگرقانون اسلام پياده گردد سرنوشتي جزسرنوشت شوم درانتظار آنها نخواهدبوداسلام مي خواهد انسان پي به انسانيت خودببرد وازحيوانيت خارج گردد وخوي انساني راجايگزين خوي درزندگي نمايداسلام مي گويدسپاه غرب و شرق زده نباشيد و در اين  مرحله چه غالب گرديم و چه به ظاهر شكست خورديم در هر دو صورت پيروزي از آن ماست و ضلالت و بدبختي از آن كوردلان است 0 سياه دلاني كه هرگز نمي توانند نور خدا را ببينند 0 
و در ادامه ارايضم چند سخني داشتم با خوانواده خودم ( اعم از پدر و مادر و برادران و خواهران ) سلام و عليكم پدر قهرمان ، بعد از سلام سلامتي آن وجود عزيز را از خداي منان خواهانم پدر جان در طي اين مدت - خود بهتر مي دانم كه نتوانسته ام فرزند خوبي برايتان باشم ولي پدر جان آنچه كه مسلم است اين تقصير ما نبود بلكه اين ابر قدرتهاي تجاوز گر بودند كه نمي خواستند ما به آن گونه كه اسلام معرفي مي كند 0 آري حاكمان جور در تاريخ هميشه اينگونه بودند چرا كه آنها خواهان يك روابطي در جامعه بودند  تا  به راحتي  بتوانند فطرت خداوي يك انسان را  نابود و خوي و خصلت حيواني و درندگي را جايگزين آن نمايند تا از اين طريق به اميال شوم خود دست يابند 0 پس پدر جان شعي و كوششتان اين باشد كه برادران و خواهران كوچكم را آنگونه تعليم و تربيت نمائيدد كه امام زمان مي پسندد 0 چون امام زمان نياز فراواني دارد به انسانهائيكه خود و اسلام عزيز را بيش از پيش درك كرده باشند و مطيع بدون چون چراي فرمان خداوند متعال قرار گرفته باشند و اين را بدانيد پدر قهرمانم كه در اين دنياي خاكي همه چيز از بين رفتني است تنها چيزي كه تا ابد باقي مي ماندآن كارنيك است پس درتربيت فرزندانت ، اين جگرگوشه گانت لحظه اي غفلت به خودراه نده كه بدرستي همه مادرپيش خداي بزرگ مسئوليم وديگرعرضي ندارم .
واماتواي مادر مادرعزيزومهربانم سلام واميدوارم كه سلام گرم پسرت كريم ا...راكه ازصميم قلب سرچشمه گرفته راباصميميت هرچه تمامتر بپذيريد مادربخداقسم كه همه چيزازاوست خيلي دوستت دارم دوست داشتني كه نمي شودآنراباقلم برروي كاغذ وصفش نمود.
چون فرزندت ميداندكه مادرش چقدرمهربان است ومادرجان مي دانم كه درزندگي چقدررنجها كه نكشيديدولي مادرجان تورازياددوست دارم ولي خداوند را ازهمه بيشتردوست دارم چيزي كه مي خواستم باتوسخن بگويم وبه نظرمن خيلي مهم است آن شهادت پسرت كريم اله است وقبل ازآمدنم به جبهه خيلي درمواردش باشماصحبت ،آري مادرجان خوب حس ميكنم كه غم ازدست دادن فرزند خيلي هم كم نيست ولي آنچه كه از همه مهمتر است توجه به فرمان خدااست مابايدمطيع فرمان اوباشيم چراكه خودرايك مسلمان ميدانيم پس مادرجان براي اينكه فرزندت وديگررزمندگان اسلام خوب ازپس امتحان خدايي بربياينددعارافراموش نكنيدچون خداوند بزرگ به ناله هاي دلسوز مادران داغدارحتماتوجه مي كند ومادرافتخاركن كه توانستي فرزندي را  دردامنت بپروراني كه عاشقانه دنبال راهي رابرودكه امام حسين (ع)بخاطر به ثمررساندن آن راه خون پاكش را نثارفرمود.
مادربيشتربايدتوجه داشته باشي كه مابه تنهايي نمي جنگيم بلكه دستهاي غيبي باماست وبطورصريح بايدبگويم كه فرماندهي اين جنگ باامام زمان است پس مادرجان افتخاركن برشهادت فرزندت كريم الله وچيزي راكه كريم از توميخواهد اينكه وقتي خبر شهادت فرزندت راشنيدي مثل ديگرمادران قهرمان وضوبگيرودوركعت نمازشكربخوان ودرتشييع جنازه ياروزسوم ازمردمي كه تشريف مي آورند باروحيه اي شاداستقبال بنما.
مادرجان مهم نيست اينكه جنازه ام بدستتان برسديانرسد مهم آن هدف است واين نبايدزيادبرايتان مهم شودواگر سياه باسفيدهيچ فرقي ندارد وبرترين انسانها كساني رامعرفي ميكندكه پرهيزگارترين انسان باشد ومخصوصا چيزي كه بنظرمن ازهمه بيشتر ابرقدرتهاازآن وحشت دارندمسئله شخصيت وارزش زن دراسلام است چون زن مي توانددرسرنوشت يك كشور چه ازجهت انحطاط وچه ازجهت تكامل سهم بسزايي داشته باشد.
اگرآن چيزي كه اسلام درموردزن مي گويد بخواهدعملي گردد ديگرابرقدرتها به چه طريق مي توانند دريك كشوري دخالت نمايندواهداف خودرا اجرانمايند.
وخلاصه اسلام مخالف هرگونه قلدري وچپاولگري وطرفدارمستضعفين است آنهاييكه مال ومنالشان توسط چپاولگران چپاول شده است بنابراين آمريكا كه مخالف اين گونه حرفهاست سعي اش اين است كه مردماني راكه چنين حرفها ازآن بيرون مي آيد خفه نمايد.
ودررابطه باهمين موضوع انقلاب ايران نشات قران گرفته مسلم است ول بكن معامله نيستند پس وظيفه تك تك امت مسلمان است ازپيرمردوپيرزنش گرفته تا آن نوجوان 12 -13ساله اش كه حتي نارنجك به كمرمي بندد وخودرازيرتانكها رهامي كنندتاشاياد ازاين طريق بتوانندازاين طريق خدمتي به اسلام عزيزنموده آري برادران وخواهران درخت انقلاب خون مي خواهند همان طوري كه اگرگياهي رادريك مكاني بكاريم وازآن مواظبت لازم رابعمل نياوريم يابتدريج خشك مي شود وبهمين ترتيب اگردرمواقع ضروري كه درخت انقلاب كه غذايش خون سرخ مي باشد بهش نرسددرنتيجه پژمرده گشته وبتدريج خشك مي شودپس بايدآنچنان ازدرخت انقلاب مواظبت ومحافظت لازم بعمل آوردكه حتي اجازه اينكه پژمرده گرددبه آن ندهيم وهميشه آنراباطراوت وتازگي خاصي نگهداري نماييم واين موقعي امكانپذيراست كه غذاي كافي به ريشه هاي آن رسيده وريشه آنچنان دردل خاك نفوذكرده باشدكه ديگرهيچ قدرتي راتوان كندش نباشدپس بايد خونهاريخته شود خون سيل گردد وآنچنان دردشت كبيرخوزستان وكوه درغرب روانه گرددكه ديگرمزدوران بعثي رامجال آن نبودكه به خوداجازه فرارراندهند پس پيام من به شماپدران ومادران قهرمان كه خاطره ياسروسميه درمغزهازنده نموده ايد البته من كوچكترازآنم كه به شمانصيحتي بكنم ولي عاجزانه ومخلصانه ازشما عزيزان مي خواهم كه لااقل يكبارهم شده به حرفهايم گوش دهد شماافتخاركنيدكه توانسته ايد فرزندي تعليم كنيدكه درراه خدا به سربازي رفته است اي پدرومادرعزيزچه افتخاري بالاترازآنكه فرزندتان درجبهه بجنگدكه فرماندهي آن جبهه باامام زمان (عج) باشد چه افتخاري بالاترازاينكه فرزندتان درجبهه برزمندوفرشتگان وملائكه هاي آسمان ازطرف خداوند متعال پشتيبان آن باشندچه افتخاري بالاترازآنكه فرزندشمادرجبهه اي شمشيربزندكه امام حسين اين سرورشهيدان ما براي به تحقق رساندن آن خط ازهمه چيزخوداززن وفرزندبگير تابزرگترين چيزخودكه همان جان باشدرامايه گذاشت پس غم واندوه براي كساني است كه چنين افتخاراتي راندارندپس هميشه شادباشيد وافتخاركنيدوسعيتان دراين باشدكه هميشه امام عزيزمان ورزمندگان را دعاكنيدپس باتوجه به عرايضي كه ازنظرتان گذشت مشخص مي كند هدف بنده راازرفتن به جبهه .بنده هم بعنوان يك سربازكوچك اسلام وظيفه شرعي والهي خوددانسته كه دراين برهه اززمان به بشتابم تاازاين طريق توانسته باشم دين خودرابه اسلام عزيزادانموده ومشت محكمي بردهان ياوه گويان فرزند ت را دوست داري وخواستي يادي ازش بنمائي توباپدربچه ها را   كنيد سري به قبرشهدادرولشكلا ياگلهابزنيدويادي ازماكنيد. چون هدف تمام شهدا دركل يكي است وپيام ديگرهميشه درسرنمازامام راازدعاي خيرفراموش نكني والسلام . وچندسختي هم داشتم بابرادرعزيزم باب ا.. وخواهرانم عشرت ، مرضيه ، راضيه ، نجيبه سلام عليك خدمت تمامي شما بعدازسلام اميدوارم درزندگيتان موفق وپيروزباشيد امابعدبرادروخواهران عزيزم زندگي كردن دراين دنيا موقعي مي تواند ارزش داشته باشدكه انسان خدايش راخوب درك كرده باشد وكاملا مطيع اوگشته باشد درغيراينصورت جزخدارا چيزديگري نصيب اونخواهدگشت و انساني كه خدايش راخوب شناخته باشد ديگرهيچ مشكلي براي اونخواهدبودچه دراين دنيا چه درآخرت چون در انسان باخداهيچ چيزنمي توانددخالت بيجانمايد جزخداي بزرگ .
بنابراين هركاري كه مي خواهدانجام دهد دررابطه باخداوند انجام مي دهد ودراينجاست كه خداوند چنين انسانهايي رابه حال خودوانمي گذاردوكاملا زيرنظرشان دارد وراه صحيح را درپيش آنها قرارميدهد كه يك وقتي داخل گناه نشوندچون خودقران طبق آيه شريفه كه اگر شمابه قانون خداوندي پايبندباشيد من درشماچيزي راجهت تميزي يعني تشخيص حق ازباطل قرارميدهند ودرآيه اي ديگرمي فرمايد:
ان تنصرا ... ينصركم ويثبت اقدامكم . اگرشما خداراياري كنيدخدا.... 
ولي اگرانسان نقش راخدايش قراردهد ومطيع بدون چون وچراي اوگردد ديگرراهي براي نجات اوباقي نخواهدماندچون تمام بدبختي هاي ما برسراين نسل سركش است چوون اين نفس است كه حسادت ،كينه ، ريا عجب وتكبر وخودبزرگ بيني و چراي او گردد ديگر راهي براي نجات او باقي نحواهد ماند.چون تمام بدبختيهاي مابرسراين نفس سركش است چون اين نفس است كه حسادت كينه بخل ريا عجب وتكبر وخودبزرگ بيني مقام پرستي ،مادي پرستي ،زن پرستي وغيره به بارمي آوردپس بياييم كه ازدسته اول انسانهاباشيم وآنچنان باشيم كه خدا مي خواهد هرچند گام نهادن دراين راه مشكلات دردها رنجها نخوابي گرسنگي ها مي خواهد وتاكيدديگرمن برشماخواهرانم اينكه درتربيت فرزندانتان نهايت سعي وكوششتان را بنماييدكه درآينده اين كشور بستگي به تربيت فرزندانتان داردپس ازيادتان نمي رود درضمن شعارهاواصطلاحات اسلامي را درگوششان زمزمه نماييد چون زيادموثر است اما چيزي كه ازهمه مهتراست خواهرانم عزيزم دررعايت حجاب اسلامي خيلي دقيق باشيدچون ابرقدرتهاازحجابتان خيلي وحشت دارند وهركس ازخواهران راديديدكه زيادروي مسئله حجاب رادقت نمي كنندشماوظيفه شرعي داريد كه امرمعروف ونهي ازمنكر كنيد وبعنوان يك خواهر ازش بخواهيد كه رعايت نمايدبامهرباني خاص نه بادادوفريادزدن كه خداي نكرده بدترشوندحتي دركارهاي صحرا امثال وجين نشاوغيره حجاب به نحواحسن رعايت گردد.
ديگرعرض ندارم براي شما.
سلام به خدمت تك تكتان حسين آقا ولي آقاآذرخانم ليلاخانم اميدوارم كه سلام گرم برادرتان رابپذيريدعزيزان اگرميل داشته باشيد مي خواستم چندكلمه اي باشماصحبت كنم وانشاء الله اين آخرين صحبت من باشماباشدپس دقت كنيدببينيدبرادرتان چه مي گويد:
برادران وخواهران كوچكم خواسته من ازشما به ترتيب زيراست :
1- درتمام مواردزندگي گوش به حرفهاي پدر و مادرعزيز باشد چون خداوند كساني كه به حرف پدر و مادرشان گوش مي كنند و عمل مي كنند و عمل مي نمايند دوست دارد .2-نماز و معنايش را خوب ياد بگيريد و همچنين قران را و همه غروب ها جهت اداي نماز جماعت و نماز وحدت به مسجد تشريف ببريد و از دوستان و برادران كوچك خود بخواهيد كه به مسجد تشريف بياوريد و حتما حتما اين كار را بكنيد و مي دانم كه مي كنيد 3- اين كه اهميت زيادي به درس بدهيد وقتتان را الكي له هدر ندهيد چون اين لحظه ها خيلي ارزش دارد برادران و خواهران كوچك من اسلام در آينده نياز مبرمي به وجودتان دارد پس قدرتان را بدانيد و در ضمن علي جان و ولي جان البته اختياربا خودتان است اگر خواستيد راه برادرتان را ادامه بدهيد هر كدام كه حس كرديد بهتر مي توانيد آن را دنبال كنيد ( يا هر دو ) و آن كسب علم در قم است كه همان درس طلبگي مي باشد برادران تحميل نمي كنم شما را. ولي برادران سعادت و خوشبختي انسان در گام نهادن در اين راه بيشتر است و هر كس وارد در اين راه نشود حقيقت آن را درك نمي كند 4- هميشه گوش به فرمان امام خميني باشيدودرضمن سعي كنيد كه درزندگي منظم باشيد يعني اينكه براي تمام كارهابرنامه ريزي كنيد چون اسلام نظم دركارهارادوست داردوضدهرگونه بي نظمي است وديگراينكه علي وولي جان قرباني راكه به شماهديه دادم خودتان بهترمي دانيدكه الكي ندادم پس خوب فكرمي كنيدكه چرابرادرتان قران رابه شماهديه نموددرصورتيكه ميتوانست چيزهاي ديگر ازقبيل پوشاك ياغيره بخرد ديگرباشماعرضي ندارم .
اماپيامي هم داشتم براي برادران وخواهران حزب اللهي خود آنهاييكه رهبرشان خميني است .دابتداسلام عرض مي كنم به خدمت شماعزيزان جان بركف عزيزان من كوچكترازآنم كه بخواهم به شمانصيحتي كنم ولي عاجزانه ازشمامي خواهم كه به حرفهايم دقت كنيد برادران وخواهران حزب اللهي اسلام درحال حاضردردنياغريب واقع شده ياران صديق اسلام نسبت به دشمنان آن اندك است وبرعكس دشمنان زياد كه حتي نمي شودشمردش آري امروزابرقدرتهاي سلطه گر تصميم براين گرفتند كه نورخداراخاموش نمايند ولي خداوند خودحافظ نورش است .
عزيزان بخداقسم تك تكمان درقبال خون اين شهدا مسئوليم پس بياييم قدري بيشترمسئوليتهايي راكه خداوند برگردن ماگذاشت حس نماييم وقدري بيشتردرمورداين انقلاب عظيم ورهبرش خميني بت شكن فكركنيم وخلاصه درمورداين انقلاب عظيم ورهبرش خميني بت شكن فكركنيم و خلاصه قدري بيشترفكركنيم ودرموردپيروزيهاي اخيررزمندگان درخوزستان ومعجزاتي كه درآن بوقوع پيوست معجزاتي كه درآن فرزندان پاك اسلام امامشان مهدي امام زمان را زيارت نمودند آري اين است قدرت انقلابها وصبت من به شمابه شرح ذيل است :
1- فقط وفقط امام خميني را درزندگي سرمشقتان قراربدهيد بدرستي كه امام زبان گوياي اسلام است 
2- ازياران امام بت شكن بالاخص اميدامام وامت فقيه عاليقدرآيت الله منتظري حمايت وپشتيباني بكنيد.
3- ازهمه شمامي خواهيم كه قرائت قران را خوب فراگيريدوهمچنين سعي كنيد نمازومعنايش راخوب يادبگيريدودرهنگام خواندن نماز نهايت دقت رابكنيدچون همين خوب خواندن نمازاست كه انسان پي به مسئوليت خودميبرد وبيشترخودرادرك مي كند يابعبارت ديگر نماز اثرواقعي خود راروي افراد مي گذارد.
4- اينكه مسجدراسنگراصلي خودقراردهيد غروبها راجهت اداي نمازجماعت يا وحدت به مسجدتشريف بياوريد5- مسئله جنگ را مسئله اصلي خود قرار دهيدوباتمام كمبودهاي ناشي از جنگ بسازيد. چون اين كشورصاحبش امام زمان است والسلام .
درخاتمه عرايضم ارزش اينرادارد كه ازتمام كساني كه درارشادوراهنمايي من نقش داشتند نهايت تشكررابنمايم .
مخصوصادامادعزيزم جناب آقاي عباسعلي بهاري كه اميدوارم راهي راكه انتخاب نمودهرچه بيشتر موفق وپيروزگردد وتوفيق ايشان رادرسنگردفاع ازاسلام ازخداوند بزرگ خواهانم وهمچنين ازبرادرهمسنگرم آقاي شيخ مرادعباسي نهايت تشكررامي كنم چون مرادرزندگي خيلي موثرشد. والسلام 
درپايان دنيابايدبداند كه كريم وديگر رزمندگان اسلام آگاهانه راهشان راانتخاب نموده اند نه كوركورانه وبايدبگويم الان مشغول نوشتن وصيت نامه هستم شهادت رانوددرصد درجلوي چشمم حس مي كنم چون من ومرادبطورداوطلبانه ماموريتي را به اتفاق ديگربرادران انتخاب نموده ايم كه احتمال زنده ماندن يك درصد هم نيست والسلام .
كريم الله رجبي 
61/2/3

زندگی نامه

اسکن زندگینامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد