نام پدر : شیخ تقی
تاریخ تولد :1339/01/12
تاریخ شهادت : 1361/10/16
محل شهادت : چنانه

وصیت نامه

1.    مقلد امام خمینی بودن و عمل به وظیفه شرعی، حکمی جدا از مسلمان بودن نیست. واضح تر بگویم;  مسئولیت مسلمان است او را به صحنه های حق و باطل می کشاند تا دفاع کند از حق و بر آنکس که بر او ظلم روا شد و اگر این نبود، حسین بن علی (ع) در صحرای کربلا با 72 تن از یارانش چنان شور اسلامی و انقلابی به پا نمی کرد و اینگونه است که تا دنیا دنیاست، صدای الله اکبرش در گوش ما شیعیان زمزمه می کند.

2.    ای اهل بیت من و ای کسانی که در مکتب محمد (ص) درس خواندید و ای کسانی که مردی هچون علی (ع)، دلاور زمین و آسمان معلمتان بود! بتازید بر قبیله کافران و منافقان. آن کیست که لبیک یا حسین نگوید و برای ویران کردن کاخ بتان به پیش نتازد؟ وآن چه کس است که به قرآن حسین (ع) در بالای نیزه گوش فرا ندهد؟ ننگ و نفرت بریزید و فرزند خلفش صدام، و ننگ و نفرت بر آنان که با حیله و تزویر و ریا برای سرنگون کردن انقلاب حسین که در این عصر به رهبری امام خمینی به وقوع پیوست تلاش می کنند. لعنت خدا بر اینان باد.


3.    پدر، مادرعزیز و مهربان، برادران و خواهران خوب من! امیدوارم که در همه حال با این انقلاب و برای این انقلاب باشید و مثل همیشه رهبرتان امام باشد.
 
4.    هرچند نتوانستم در ایام حیاتم فرزند خوبی برایتان باشم، امیدوارم مرا ببخشید. مبادا در مرگ من گریه و زاری کنید و دشمنان اسلام از این عملتان شاد گردند.


5.    مجلس ترحیم مرا خیلی ساده برگزار کنید.

وصیت نامه

اسکن وصیتنامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد


زندگی نامه

اسکن زندگینامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد