نام پدر : یعقوب
تاریخ تولد :1342/06/01
تاریخ شهادت : 1363/01/01
محل شهادت : پاسگاه زید

وصیت نامه

وصیتنامه پاسدار شهید یدا... دوستدار

بسمه تعالی

بنام ا... پاسدار حرمت خون شهیدان

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا... امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون – گمتن مبرید انان که در راه خدا کشته میشوند مرده اند بلکه انان زنده اند و نزد خدایشان روزی میخورند ما پیروز هستم – امام خمینی

 

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و دیگر روحانیون مبارز و با دورد و سلام به شهیدان صحرا کربلای ایران و درود بر رزمندگان پرتوان و شما ای پدر و مادر عزیزم مثل راه شهیذان هم چون شهید حبیب دوستدار و رضاعلی دوستدار و دیگر شهدا را انتخاب کردم و به سویشان زدم؛ پدرم مرا ببخش که لیاقت فرزندیت را نداشتم و نتوانستم که حق فرزندیت را اداء نمایم و شما مادرم همچنین ؛ امیدوارم بعد از من برایم در موقع عبادت از درگاه خدادوند طلب بخشش کردهو از خدا بخواهی شهیدی که برای با رور شدن انقلاب اسلامی داده ای و این قربانی ناقل را که در راه ولایت فقه داده ای قبول فرماید.

ماادر جان هر وقت به یاد من افتادی و خواستی گریه کنی و یا اینکه بر سر قبر من میائی ان لحظه به فکر کربلای حسینی باش ؛ پدر و مار بایستی افتخار کنید که چنین فرزندی پرورش داده اید و تحویل جامعه  داده اید و تا بتواند مانند سربازان صحرای کربلای از اب و خاک وطن و برای اسلام دفاع کند. وصیتم به شما برداران عزیزم این است که بعد از اینکه خبر شهادتم را شنیدید ترس و وحشت در بین شما رسوخ نکند بلکه بایستی خوشحال باشید و راه شهیدانمان را دنبال کنید.

وصیتم به خواهرنم این است که بعد از شهادتم لباس سیاه بر تن نکنید و گریه و زاری نکنید ؛ بلکه در هر مورد حجاب اسلامی را رعایت کنید ؛ چونکه حجاب شما خواهران بالاتر از خون شهیدان است و مانند زینب زندگی کنید و نگذارید این دشمنان اسلامی باین نظام جمهوری اسلامی صدمه وارد اورند و هرگز امام امت را تنها نگذارید.

وصیتم به دوستان واشنایانم این است که به خانواده ام عوض تسلیت تبریک بگوئید. چرا اینکه بهترین راهی است که باید رفت ؛ چه بهتر که زودتر رفت ؛ پدرم و مادرم مرا کنار شهید رضا علی دوستدار و قربانی دفن کنید. والسلام علینا من اتبع الهدا

بامید پیروزی نهائی سربازان اسلام بر سربازان کفر جهانی – خدایا ؛ خدایا ؛ تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار.