نام پدر : رمضانعلی
تاریخ تولد :1345/02/07
تاریخ شهادت : 1365/12/20
محل شهادت : سومار

وصیت نامه

  نام ونام خانوادگی: رضاعلی  درویشی چاری           نام پدر: رمضانعلی

  شهرستان: بابل         شماره پرونده: 3660          شماره صفحه:  223

1.    ازآنجایی که هر انسانی که آفریده می شود هدفی دارد و تا پایان عمر آن را دنبال می کند، هدف من حفاظت از دین مبین اسلام، قرآن و شرافت و در حقیقت پاسداری از خون حسین (ع)است. امیداورام که نا آخر عمر نگهبان واقعی دین اسلام و قرآن باشیم و بتوانیم لااقل دینی که به گردنمان گذاشته شده است ادا کنیم. دوست دارم در این راه مقدس جسم من چنان رنج ببیند که روحم آزاد گردد و در عالم پایان ناپذیر ازالطاف خداوندی بهره مند شود.
   
2.    ای انسان بدان مرگی هست و خودت را برای مرگ آماده کن که از آن راضی باشی و همچنین توشه ی خوب خداوندی نصیب تو شود و با خیال آسوده و با آرامش کامل در جهان ابدی زندگی کنی. ای انسان  تو از بدو تولد گریه می کنی که چه جای با صفا و راحت را از دست داده ای و هیچ جا را بهتر از شکم مادر نمی دیدی، ولی پس از مدتی در می یابی که به دنیای بزرگتر و راحتر پای گذاشتی، پس بدان جهان ابدی بالاتر و بهتر از این دنیای فانی درانتظار توهست.

3.    اگر مرا هدف گلوله قرار دهند و بدنم را قطعه قطعه کنند، چنین می باشد که پرنده ای بودم و تازه از قفس آزاد شدم. چون امیرالمؤمنین فرموده است: اگر در نبرد با هزاران شمشیر کشته شوم، بهتر از آن است که در رختخواب با خیال آزاد بمیرم. بله، می خواهم در دل سنگر هنگام پیکار با دشمن بمیرم تا خونم به زمین ریزد، که شاید درخت اسلام آبیاری شود.


وصیت نامه

اسکن وصیتنامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد