نام پدر : علی اکبر
تاریخ تولد :1342/01/01
تاریخ شهادت : 1364/04/30
محل شهادت : شمال شرقی شرهانی

وصیت نامه

. ما پیروز شدیم و پیروز هستیم و لیکن باید مواظب باشیم که دشمن در کمین است. اسلامی که فرصت طلبان و استعمارگران تفرقه طلب و عمال کثیفشان به مردم جامعه معرفی کرده اند اسلام نیست. ما باید اسلام عزیزمان را از دانشمندان آشنا به منطق قرآن بشنویم. اسلام را باید از مطهری ها بشنویم و اسلام را از ابراهیم خلیل الله، محمد رسول الله و خمینی روح الله بیاموزیم.
2. ما می دانیم که در هر عصر و زمانی افراد مزدور وجود دارند، مزدوران کثیفی که  با ترور بزرگ مردان ایران می خواهند انقلاب ایران را ناپدید کنند، ولی غافل از اینکه با ترور این بزرگ مردان تاریخ انقلاب ما قوی تر می شود. خون شهیدان گلگون کفن و به خون خقته ی ما بارور کننده ی نهال عدل الهی و نابود کننده هرگونه توطئه طلبی است.
3. ضد انقلاب می داند که انقلابیان و ملت ما هرگز تن به سازش نمی دهد، مردم مسلمان کشور اسلامی ما، پیام رهیرش را به جان می شنود و همواره سخنان این بزرگ مرد تاریخ ( امام خمینی ) را رهنمون راه حق و حقیقت می داند.
4. الان عصر سازندگی است، عصری است که نباید به فرصت طلبان اجازه فعالیت داد. وظیفه ما بسیار است، ولی قلم من نمی تواند گویای همه ی وظیفه هایمان باشد و بزرگ ترین وظیفه ی ما در این لحظه  حساس تاریخ این است که در مقابل افراد ناصالح سکوت ننمایم. زیرا سکوت هر مسلمان در این لحظه حساس، خیانت به دین و قرآن خواهد بود.
5. ما باید هر چه بیشتر فعالیت خود را برای پیروزی نهایی اسلام انجام دهیم، ما پیروزیم زیرا پیرو قرآنیم. پیرو قرآنی که هدفش کمک به مردم مستضعف و نابود کننده تمام عوامل استعمارگر است.

وصیت نامه

اسکن وصیتنامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد


زندگی نامه

اسکن زندگینامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد