نام پدر : ملا آقا
تاریخ تولد :1338/07/30
تاریخ شهادت : 1361/08/05
محل شهادت : سومار

وصیت نامه

. من هم به نوبه خود از آقا و سرورم حسین بن علی (ع) درس مبارزه و جهاد و درس شهادت را آموختم. من آموختم که زندگی مادی نکبت بار است و نباید منتظر باشم که مرگ ما را فراگیرد، ما باید به سراغ مرگ برویم. مگر انسان یکدفعه بیشتر میمیرد؟ پس چه بهترکه آن یک بار درراه خدا باشد.
2. امیدوارم که راه شهیدان را ادامه دهید تا دین خدا حاکمیت کامل درجهان پیدا کند. در این جاست که خداوند می فرماید هرکس دین مرا یاری نماید من هم او را یاری می کنم.
3. مسئولین! شهید همه هستی خود را با آمال و آرزوهایی که همگان دارند و برای آن پیوسته تلاش می کنند در طبق اخلاص و ایثار نهاده و در راه خدا و احیای مکتب تقدیم داشته است. خواست وهدفی که شهید به پای آن جان باخته، همچنان باقی و برقرار است و با توجه به اینکه کوله بار او برای مقصد اعلی نیاز به حمل و حرکت دارد، این رسالت مهم و سنگین به عهدۀ شماست و چنان که مسئولیت اسلامی، انسانی، اقتضا می کند باید بکوشید که با تمام توان و تلاش خویش این رسالت را به انجام برسانید تا در پیشگاه خلق و خالق سپید روی باشید.
4.    از شما می خواهم که رهبر عالی قدر ما را یاری کنید که این کمک به حال خودتان است. زیرا در حقیقت خدای خویش را یاری نموده اید.

5.    پروردگارا! آنجا که دین و دنیای ما به فساد تهدید شود دنیای مارا در راه دین فدا ساز. بگذار آنچه ناپایدار و نااستوار است به راه پاسدار و استوار قربانی شود.