نام پدر : جانبرار
تاریخ تولد :1346/12/25
تاریخ شهادت : 1365/10/22
محل شهادت : شلمچه

وصیت نامه

*وصيت­نامه شهيد حسين خالقي­ پور*

 

بسمه تعالی

پدر جان! وصي من شما مي­باشيد كه هر طوري مطابق شرع اسلام دستور مي­دهد عمل كنيد و هر چه مال و اموال متعلق به من مي­باشد را به رضايت شما به پسرم عبدالخالق مي­سپارم. در ضمن براي من گريه مكنيد كه من با آغوش باز به سوي خدا مي­روم. از همسرم و بچه­هايم خوب مواظبت كنيد مگذاريد ناراحت شوند. اگر خواستيد پيش شما باشد، حرفي ندارم و اگر خواست كه برود پيش خانواده­اش (پدر و مادرش) برود. مادر جان! شيرت را حلال­ام كن و از من ناراحتي نداشته باش. از بچه­هايم مواظبت كن و از همسرم همچنين مي­خواهم كه از او مواظبت كني تا ناراحتي به آن­ها سر نزند. شما اي پدر و مادر عزيز! مي­بخشيد مرا كه من پسر خوبي براي شما نبودم و در اين سن مرا بزرگ كرديد، من فرزند خوبي براي شما نبودم در هر صورت به بزرگي خودتان ببخشيد.

در ضمن براي من يك سال نماز و روزه هر طور كه شرع اسلام دستور مي­دهد، بگيريد. و تو اي همسر گران قدر و مهربان­ام! مي­بخشي كه نتوانستم شوهر خوبي براي شما باشم و احياناً باعث رنج و سختي شما شدم اگر ديديد كه تندي كردم و يا بدي نمودم، مرا حلال كنيد و مورد عفو بيشتر خود قرار دهيد و اگر خواستيد بعد از من در خانه پدرم باشيد، اختيار خودتان داريد و اگر خواستيد به خانه خود برگرديد هم مختاريد.

از طرف من به پدر و مادر و برادر و خواهران و  خويشاوندان خود دعا و سلام برسان و از همگي آن­ها حلاليت مي­طلبم و اگر از من بدي ديدند، به بزرگواري خود مرا ببخشند و شما اي برادران عزيز همان­طوري كه قبلاً گفتم، باز هم از شما يك خواهشي دارم نگذاريد پدر و مادر عزيزم ناراحتي و يا احياناً گريه و زاري كنند. آن­ها را به صبر دعوت كنيد و پسرم احساس بي­پدري و تنهايي ننمايد. مرا ببخشيد كه بالاخره اگر شهادت نصيب­ام شد و نسبت به شما بدي كردم، به بزرگي خود مرا ببخشيد كه روحم در عذاب نباشد. و شما اي خواهران عزيز و مهربان­ام! در مرگ من گريه و زاري نكنيد. از پدر و مادر اطاعت كرده و به برادران احترام گذاشته و از همسرم و بچه­هايم مواظبت كنيد و حجاب خود را كه بزرگ­ترين سلاح و اسلحه بر عليه دشمن است، حفظ كنيد كه همان ادامه دادن راه شهدا مي­باشد كه راه من است. و اي عموها و دایي­ها و خويشاواندان و عمه­ها و خاله­ها و پسرعمو و پسر دایي خلاصه تمام كساني كه نتوانستم اسامي آن­ها را بنويسم، تقاضاي پوزش و عفو دارم. اگر بدي از من ديدند، مرا ببخشند و حلال­ام كنند و به وصيت من عمل كنند كه باعث خوشنودي روح من مي­باشد. همگي شما را به خداي بزرگ مي­سپارم.

                                                                                                       خدا نگهدار.

                                                                                         به اميد پيروزي اسلام بر كفر.


زندگی نامه

اسکن زندگینامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد