نام پدر : نورعلی
تاریخ تولد :1343/10/03
تاریخ شهادت : 1366/03/06
محل شهادت : سروآباد(مریوان)

وصیت نامه

*وصيت­نامه شهيد محمد خاك­پور*

 

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند بخشنده مهربان

انا الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا فلا خوف علیهم و لا هم یحزنون.

                                                                                        (سوره احقاف آیه 12)

آنان که گفتند آفریننده ما خداست و بر این سخن پایدار و ثابت ماندند بر آن ها هیچ ترس و بیم و حزن و اندوهی در دنیا و عقبی نخواهد بود.

اینجانب محمد خاکپور فرزند نورعلی دارای شماره شناسنامه 14 متولد1344 ساکن روستای تجن جار علیا از شهرستان آمل می باشم.

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با درود و سلام به سرور شهیدان حسین بن علی (ع) که درس شهادت را به ما آموخت و با درود و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت و نائب بر حقش روح الله و امت حزب الله وصیت نامه ام را به نام خدا آغاز می کنم.

الها! اگر چه بسيار گنه­كارم و سرتاسر وجودم نافرماني توست اما رحم كن بر من و شهادت نصيب­ام فرما. خدایا! در این دنیا سعی کرده ام که در راه تو باشم و اما این نفس درونی بر من غلبه کرده بود و گناه و {} خطاهای بسیاری کرده ام و اما از عدالت هراسناکم. اما چون خودت گفته ای ناامیدی گناه بزرگی است پس به لطف تو دل بسته ام و از تو می خواهم که بر من رحم کنی و مرا جزو شهدا قرار دهی و قلم عفو بر گناهانم بکشی. انشاالله

برادرانم! من کوچکتر از آنم که برای شما پیام بدهم البته چند کلمه به برادران عزیز و حزب الهی خودم عرض می کنم که هر چه نیرو دارید برای خدا کار کنید تا نتیجه کارتان تا ابد باقی بماند.

برادران من وای تمام کسانی که پیام مرا می شنوید به شما وصیت می کنم که در این شرایط بر سر مال و منال دنیا جنگ و دعوا نکنید. برادران! بعد از شهادتم ناله نکنید بلکه علاوه بر اینکه ناله نمی کنید پیام من و سایر شهدا را به گوش مردم برسانید که ما فقط برای اسلام و امام و تداوم راه شهیدان جان خود را فدا می کنیم که شریف ترین مرگ شهادت است و از شهادت خوفی نیست. برادران! به سوی خدا پرواز کنید و آخرت و روز محشر را در نظر بگيريد و آتش جهنم را به ياد بياوريد والّا پشيمان خواهيد شد.

این یک وظیفه است وهمه ما مسئوليم در راه خدا با جان و با زبان و مال خود جهاد كنيم و هر كس اين كار را نكند خلاف كار است و مجازات می شود.

و اما چند سخن با مادر عزیز و پدر گرامی ام! اگر چه رنج و زحمت بسیار کشیدید و مرا به اینجا رساندید امیدوارم که اجر شمارا خدا داده و با اهل بیت خدا محشور شوید و دعا کنید که حاصل زحمات شما این باشد که من در بهشت وارد شوم که زیر دست شماست. که مرا حلال کنید تا به دیگر شهدا ملحق شوم و {  } به دیدن شما می باشم. دیدار در بهشت اگر خدای متعال خواست انشاالله.

یک سفارش به مادر عزیزم دارم. آن این است نباید در مرگ من گریه کنی. سرت را بلند کن و باصدای بلند بگو ما پیروزیم و ما به مادرانی همچون شماها وعده خواهیم داد که شمائید در بهشت موعود چون هدیه کردید فرزندانتان را در راه خدا. پس گریه نکن و صبر و استقامت در خودت بده تا دیگران از تو درس بگیرند.

 

و اما سخنی با برادرانم که راه شهدا را ادامه دهيد و هر گامي كه برمي­داريد فقط براي اسلام باشد و در خود استقامت و ایمان را درک کنید که پیروزید. همچنین در همه کارهای خود صبر داشته باشید که خدا صابران را دوست دارد و همچنين در خط امام و ولايت فقيه باشيد كه هستيد. انشا الله.

                                                                                                   والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خدايا! خدايا! تا انقلاب مهدي حتی کنار مهدی (عج) خميني را نگهدار.