نام پدر : اصغر
تاریخ تولد :1346/06/12
تاریخ شهادت : 1366/06/26
محل شهادت : سومار

وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحيم 
و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احيا عند ربهم يرزقون 
آنهايي كه در راه خدا كشته شدند مپنداريد كه مرده اند بلكه آنان زنده اند و نزد خداوند روزي مي خورند.
با سلام و درود بر منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود(عجل الله تعالي فرجه الشريف) و نائب بر حقش حضرت امام خميني و با سلام و درود بر شهدا ، مفقودين، اسرا، جانبازان و با سلام و درود بر رزمندگان سپاه اسلام و با سلام و درود بر خانواده معظم شهدا.
اينجانب رحيم حسين نژاد فرزند علي اصغر ساكن روستاي عيسي خندق وصيت نامه ام را چنين آغاز مي كنم قبل از هر چيزي بايد بگويم خوشحالم از اينكه بهترين دوران جوانيم را در مقدس ترين خدمت سربازي جهت دفاع از نواميس اسلام و قرآن و پاسداري از خون كليه شهدا مي باشد مي گذرانم و به اين خدمت مقدس كه فرمانده كل قوايش امام امت مي باشد افتخار مي كنم و در پاسداري از حريم قرآن و اسلام كوشا هستم.
آنگاه كه دوستانم و همسن و سالهايم در بهترين موقعيت ها از خانه و كاشانه دل بريده اند و به سوي جبهه هاي نبرد حق عليه باطل شتافتند و شربت شهادت نوشيدند پس چگونه مي توانم ز خدمت سربازي چشم بپوشم . آن موقعي كه فرماندهم از كوي جماران فرمان مي دهد از جان و دل لبيك مي گويم و گوش به فرمان، پس اي خانواده هاي عزيز از دست داده و اي خانواده هاي جانبازان، معلولين و اسرا و اي خانواده گراميم ناراحت نباشيد، آگاه باشيد و بدانيد من خيلي خوشحال و شادم كه به منطقه جنگي آمدم و با علاقه خاصه خودم خدمتي به اسلام عزيز و مملكت اسلامي كرده باشم به خدا قسم تا توان در بدن دارم به اسلام و قرآن و دين خودم خدمت مي كنم و هيچ گونه ناراحت نيستم برادران حزب الله آگاه باشيد و بدانيد وقتي كه شب فرا مي رسد اسلحه نگهباني بر دوش مي گيرم و پشت خاكريز آهسته ولي سنگين قدم بر مي دارم به طرف آسمان پهناور مينگرم كه شايد چهره مهربان و روح زيباي حضرت مهدي(عج) را ببينم و اين قلب مظلومم را تسلي بخشم .
پدر بزرگوارم : سلام عيكم- ميدانم كه تن خسته داريد آميدوارم كه خسته نباشيد خيلي دوست داشتيد همانند بقيه فرزندان در كنارت باشم اما اسلام عزيز است و عزيزان را مي طلبد و بنده حقير خود هم دوست داشتم در كنار عزيزان رزمنده باشم و در ركاب پير جماران بر عليه خصم زبون يورش برده و با نثار خون پاك و مقدس خويش دين خود را به اسلام و قرآن و امام بزرگوار و شهدا گرانقدر ادا نمايم.
پدر جان: اگر در طول مدت زندگي خطا و اشتباهي از فرزند خود ( رحيم‌) ديده ايد به بزرگواريتان عفو و بخشش نمائيد كه گذشت شما مورد رضاي حق تعالي است شفاعت شما را در روز قيامت پيش مولايم خوام نمود 
مادر جان : سلام عليكم، سلام گرم و صميمانه خودم را به آن مادر عزيز كه عصاره جانم از توست مي فرستم دوست داشتم تا در آينده بتوانم حداقل اندكي از زحمات طاقت فرساي شما را جبران نمايم اما بالاتر از آن دوست داشتم همانند علي اكبر امام حسين (ع) در جبهه خون رنگ داماد شوم.
مادر گراميم دوست داشتم همانند زينب كبري (س) صبر و شكيبايي پيشه كنيد هرگز شيون و زاري نكنيد كه از تبارتان فرزندي برومند در راه خدا قدم برداشت و با عشق به كربلاي حسيني به ملكوت اعلا پيوست فرزندت را عفو نمائيد شفاعت شما را در روز قيامت نزد بانوي گرامي اسلام حضرت فاطمه زهرا(ع) .
مظهر لطف خدايي مادرم آيت مهر و وفايي مادرم
قلب من از مهر تو آكنده است جان و دل باشد گواهت مادرم
اولين مكتب بود دامان تو هر چه دارم از تو دارم مادرم
مايه فخر مني در زندگي غمگسار من تو هستي مادرم
دائماً در چهره ات باشي دقيق شاد باشم تو شادي مادرم
هر چه گويم وصف تو را كم گفته ام در قضاوت عاجز هستم مادرم
برادران عزيزم : سلام عليكم، اميد آن دارم همانند ديگر برادران شهدا صبور و شكيبا باشيد و راه شهدا كه همان طريقت حسيني است ادامه دهيد پشت جبهه را گرم نگه داريد امام را دعا كنيد و به ياري رزمندگان اسلام بشتابيد.فرزندانتان را چنان تربيت كنيد كه ادامه دهنده راه شهدا باشند از شما طلب عفو و بخشش را دارم هرگز پدر و مادر را تنها نگذاريد.
خواهران گراميم : سلام عليكم، بعد از شهادتم بايد چون كوه استوار باشيد و چهره غم زده به خود راه ندهيد فرزندانتان را چنان تربيت كنيد كه زينبي باشند ، عفت و پاكدامني را حفظ كنيد تا از اين طريق مشت محكمي بر دهان دشمنان اسلام و رقرآن بزنيد مرا عفو نمائيد.
خانواده معظم شهدا : درس مقاوم و صبر و بردباري را از شما آموخته ايم و درس ايثار و شهادت را از فرزندانتان، آگاه باشيد كه همواره ادامه دهنده  خط سرخ شهيدانتان مي باشيم و تا آخرين نفس و تا آخرين قطره خون پاسدار ارزشهاي معنوي شهيدان بخون خفته مي باشيم.
دوستان و فاميلان و اي جوانان هم محلي ام : سلام خالصانه ام را به شما تقديم مي دارم تقاضايم اين است كه شهدا عزيزند آنها هم دوست داشتند مانند ديگران زندگي آسوده اي داشته باشند ولي عاشق امام حسين (ع) بودند و معشوق شدند و به شهادت رسيدند تا با اخلاق و رفتار خويشتن ادامه دهنده و پاسدار راه عزيزان شهدا باشند.
خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار                                   والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته 
به اميد پيروزي اسلام بر كفر و الحاد جهاني 
مرگ بر آمريكا از يادتان نرود- رحيم حسين نژاد عيسي خندقي 
اي خانواده معظم برادر محمد بابائي اگر در اين عملياتي كه در پيش داريم زنده بمانم و اگر هم محمد بابائي شهيد باشد من شايد جنازه او را پيدا كنم حتماً او را پيدا و مي روم سنگر قديمي خودمان در صورتي كه متجاوزان بعثي سنگرمان را به آتش نكشيدند وسايلهاي او را مي آورم .
 
 
 
 
 
 

زندگی نامه

اسکن زندگینامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد