نام پدر : میرنبی
تاریخ تولد :1340/08/10
تاریخ شهادت : 1365/10/21
محل شهادت : شلمچه-بصره

وصیت نامه

. شما ای آزادگان جهان اگر تمام مکتب های دنیا ( اعم از مادی و معنوی .... ) را دقیقاً مورد مطالعه قرار دهید، خوب به این مطلب پی می برید که هیچ یک از مکاتب جهان به اندازه مکتب شهید همیشه جاوید اسلام قادر نیست که انسان را از آنچه که هست بالا ببرد و به آنجایی که باید برسد برساند .... بلی وقتی روح این مکتب آسمانی در کالبد یک مؤمن حقیقی جای گرفت دیگراو (مؤمن ) حایلی میان خود و خدا نمی بیند. همان می شود که باید بشود و به آنجا می رسد که باید برسد.
2. باید رفت تا سعادت و عزت هر دو جهان را برای خود کسب نمود. باید رفت تا انصار دین خدا را یاری نمود. باید رفت تا در صفوف خوبان و مجاهدان قرار گرفت. باید رفت تا تاریخ درجهان نام ما را با ایثار و گذشت و با شکوه و عزت بنویسد.
3. باید رفت تا نسل های بعد بدانند وقتی اسلام و رهبر مسلمانان در خطر باشند، نباید در شهرها و کنج خانه ها و میان زن و فرزند نشست. باید رفت و راهی را که امام حسین (ع) و یارانش رفتند را ادامه داد. آری شهدا رفتند و راه را نشان دادند ونشسته ها باید برخیزند و رهرو شهدا باشند.
4. به دوستان و برادران نمی گویم تنها نماز بخوانند، تنها روزه بگیرند و به جهاد بروند. اینها جزئی از اسلام است. فقط می گویم از خط امام منحرف نشود، چون خط امام کل است.
5. از برادران و امت حزب الله می خواهم که همه در بسیج شرکت کنند و همه باهم متحد باشند و نیروی انتظامی عظیمی تشکیل دهند و به خواستۀ امام عزیزمان جامۀ عمل بپوشانند که فرموده است: (( شرکت در بسیج حراست از اسلام است. ))
6. فرزندان خوب و قشنگم، سفارش می کنم که پاکی و صداقت را پیشه خود سازید و سعی کنید با یاد خدا و به نام خدا و در راه خدا زندگی کنید.
7. به برادران و خواهرانم سفارش می کنم که تقوا را پیشه خود سازند.

زندگی نامه

زندگينامه:
سردار شهيد سيد كريم حسيني در سال 1340 در يك خانواده مذهبي در روستاي بالا‌احمد چاله‌پي متولد شد و در سن 7 سالگي به مدرسه ابتدائي در روستاي خود رفته و دوره راهنمايي را در مدرسه حجت‌زاهد‌كلا و دوره نظري را در دبيرستان سيد‌جلال بابل با اخذ ديپلم به پايان رساند، او بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به خاطر عشق به اسلام و امام خـودش را وقف اسـلام و امام كرده بـود. فعاليتهاي ايشـان نزد همگان محسوس بـود. ايشان بـه حدي متواضع و خوشرو بود كه تمامي ابعاد اخلاقي و رفتار اسلامي را رعايت مي‌كرد. خدمات او داراي دو بعد بود:
1- بعد نظامي                 2- بعد هنري
در بعد هنري در واحد تبليغات كار مي‌كرد و در بعد نظامي هـر زمان كه وجـودش در سنـگر دفاع نياز بود او در عملياتها شركت مي‌كرد. ايشان در سال 61 به عضويت كميته انقلاب اسلامي بابل در آمدند.سردار شهيد سيد‌كريم حسيني در تاريخ 10/10/1361 با خانواده اي متدين و مـذهبي وصلت كـردند كـه حاصل اين ازدواج دو فرزند پسر بوده است.سرانجام سردار شهيد سيد‌كريم حسيني در تـاريخ 21/10/65 در عمليات كربلاي 5 در محور شلمچه ـ بصره به درجه رفيع شهادت نائل آمد و پيكر مطهر ايشان در گلزار شهداي بالا احمد  چاله‌پي به خاك سپرده شد. 
                                                                                                                                                        روحش شاد و راهش مستدام باد