نام پدر : سید کریم
تاریخ تولد :1339/05/03
تاریخ شهادت : 1361/01/03
محل شهادت : شوش

وصیت نامه

*وصیتنامه شهید سیدکمال الدین حسینی نیاء*

 

 

ملتی که شهادت را سعادت می داند پیروز است.

اکنون که به یاری الله این نعمت نصیبم گردیده که برای دفاع از اسلام و مسلمین و برای رویاروئی با کافران بعثی و حفظ دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی که با خون چندین هزار شهید ومعلول پا گرفته به جبهه حق علیه باطل بروم اکنون که این امید است تا به آرزوی دیرینه ام برسم چند جمله ای به عنوان تذکر و وصیت ذکر می نمایم.

1- به برادران پاسدار: ای برادران: ای پاسداران، ای امیدان حال و آینده انقلاب تا آنجا که در توانتان است برای تدام این انقلاب مایه بگذارید چرا که این مایه گذاشتنها از بین نخواهد رفت ودیگر اینکه گوش به فرمان این نائب بر حق امام زمان (عج) خمینی بزرگ باشید و حرفهایش را به گوش دل بگیرید و بدان عمل کنید نه اینکه خدای نکرده از امام جدا شوید که انشاالله نخواهید شد نکند خدای نکرده پست و مقام شما را بفریبد و از گروهها و سازمانها و شخصیتها تا زمانی که امام از ایشان حمایت می کند و هر وقت این مرد الهام گیرنده ایشان را طرد کرد شما نیز طردشان کنید.

2- به روسای دولت وکارمندان نهادهای انقلابی که بعد از انقلاب و افراد تابعه آنها و دیگر ارگانها، ای روسا و کارمندان نهادهای انقلابی که بعد از انقلاب توسط خون شهیدان و از دست دادن دست پای معلولین و از دست دادن مالهای مستضعفین به این پستها گمارده شدید راهی را روید که خواسته همان شهدا و معلولین و مستضعفین باشد که آن هم راهی جز راه اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی چیزی بیش نخواهد بود و همان پیمودن خط امام نکند که این پستها و مقامها شما را گول بزند وبرای آن همدیگر را بدین وسیله و توسط جار و جنجال شما دشمنان انقلاب اسلامی نفس تازه کشند و خوشحال گردند و برعکس خانواده های شهدا و معلول و مستضعف چشم به انقلاب دوخته و غمگین و ناامید شوند و از آینده انقلاب نیز نگران

پس بنگرید و با چشم دل ببینید که چگونه بودید و چگونه شدید که اگر ناسپاسی کنید اوست که شما را رسوا و حیله هایتان را برملا خواهد ساخت و به آنجائی که فکرشان را نخواهید کرد بازگشتتان خواهدداد.

3- سخنی نیز با یاوران امام و حافظان انقلاب و پشتیبان تمامی جبهه های حق علیه باطل سخن با ملت مسلمان.

و به شما ای ملت غیور و مسلمان و غیرتمند و سلحشور و باوفا به اسلام و امام و ولایت فقیه و ای حافظان اسلام ای خون دهندگان و جان دهندگان و مال دهندگان برای تداوم انقلاب اسلامی بدانید که آنچه کرده اید و می کنید ذره ای محو نخواهد شد می دانید و بدانید که خداوند پاداش اعمالتان را به درستی خواهد داد همچنانکه تا حال از هیچ کوشش و کمکی دریغ نکرده اید ازاین به بعد نیز ادامه دهنده راه خدائی تان باشید و به او (الله) اتکال کنید و از دعواهای مسئولین نرنجیده بلکه آنها را به صلح و خیر دعوت نموده و در آنجا امور خیر پشتیبانشان باشید افراد تفرقه افکن و شایعه پراکن و ضد انقلاب را از خود طرد کنید سعی کنید هر روز از روز قبل خداگونه تر باشید نه اینکه خدای نکرده با احتکار و گرانفروشی و کم مالی و نق زدنها و این همه زحمات گذشته است را برباد دهید و خود را دچار بلائی کنید که نباید بدان مبتلا گردید انشاالله که چنین نخواهید کرد.

4- سخن با برادران و خواهران انجمن اسلامی محل و دیگر انجمنها:

شما ای امیدان آینده انقلاب! و ای یاوران امام و امت! و ای راهنمایان خلق! وای پیامبران توده به امید خدا به پیش روید تا بار سنگین رسالت محمدی و علی و حسین و زینب را از دوش دولتمردان کمتر کنید و بدانید که اجرتان با خداست.

5- سخن با خانواده ام: ابتدا به تو ای مادر خوب و مهربانم! ای کسی که تا حال در زندگی پرمشقت و سختی بسربردی! بخصوص از زمانی که پدرم را از دست دادیم تو دیگر نه تنها مادرمان بلکه پدرمان نیز گردیدی برایمان کارکردی و رنج کشیدی تا ما را بزرگ کنی و بر این امید که شاید بتوانیم در زمان پیری ات دستت را بگیریم و در زمان کنونی سرباز جامعه نشویم. من هرگز زحمتهای بس باارزشت را از یاد نبرده و سعیم در این بوده که بتوانم مقداری از آن زحمتهایت را جبران کنم ولی چه کنم که مادران فراوانی مرا به دادخواهی میخوانند و من به عنوان یک مسلمان فقط و فقط به تو اختصاص ندارم این حقیقتی است که باید باور کنی پس اگر نتوانستم اندکی از زحمتهایت را جبران کنم و تو را تنها گذاشتم امید آن دارم که برادرانم تو را خوب محافظت می کنند و از تو می خواهم که عفو نمائی و ببخشایی انتظار این است که برایم گریه نکنید و برادران و خواهرانم رانیز سفارش کنید که برایم گریه نکنند چرا که انسان عاقبت رفتنی است چه زود یا دیر باید از این دنیا کوچ کنید حال که چنین است چه راهی مستقیم تر و آسانتر از این راه شهادت و چه افتخاری بالاتر از این.

و به شما برادران خوب و محبوبم که امیدهای آینده انقلاب و مملکتید و سرپرستان خانواده در همه حال خدا را پیش روی خود ببینید فقط او را بپرستید و فقط برای او کار کنید و فقط به یاد او باشید و فقط به او توکل کنید فقط از پیروان او پیروی کند و فقط برای او به نماز بایستید و برای او روزه بگیرید و فقط کتاب او را بخوانید و عمل کنید که راه هدایت و سعادت و خوشبختی انسان جز در این راه و جز در این اعمال نخواهد بود سعی کنید که در کارهای مذهبی بیشتر شرکت کنید و در سرپرستی خانه بکوشید.

سلاحهای شهدا را بر زمین مگذارید و تا آنجا که در توان دارید با زر و زور و تزویر بستیزید که خداوند با بندگانش می باشد و بدانید که رهبرتان حسین(ع) بوده و امروز فرزندش خمینی بزرگ پس از او اطاعت کنید و به شما خواهرانی که زینب وار پیام حسینی مان را بگوش جهانیان خواهید رساند و با صبر خدائی تان به زنان دنیا درس خواهید داد که آری آنچه که برای خدا بدهیم برایش نگران و نالان نخواهم بود که در عوض این معامله چیزی بدست خواهیم آورد که مستضعفین و مومنین و خدای خویش را خوشحال می نمائیم و آن پیروزی حق بر باطل است.

خداوندا! بر صبرمان بیفزاید و از گنه تمام کسانی که برای او و حفظ انقلاب اسلامی جان خویش را نثار کرده ند درگذر آمین یا رب العالمین.

خداوندا! از تومسئلت دارم که ملت ما را همواره درراه خود نگهدار و نگهبان باشی.

خدایا! رهبر بزرگ ما را تا ظهور حضرت مهدی(عج) سلامت بدار.

خدایا! عمر این عظیم الشان را هر چه بیشتر بگردان تا در زیر سایه پیامهای خدا گونه اش امت به وحدت خویش بیفزاید.

 

والسلام


زندگی نامه

اسکن زندگینامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد