نام پدر : حسین
تاریخ تولد :1345/01/20
تاریخ شهادت : 1364/11/26
محل شهادت : اهواز

وصیت نامه

1 – شهادت مرگ و جان دادن نیست ، بلکه رسالت و جان یافتن است . شهادت 2 چهره دارد ، خون و پیام یکی وظیفه دارد مانند حسین (ع) خون خود را بدهد و دیگری پیام شهیدان را به گوش عالمیان برساند .
2 – همه ما می دانیم که روزی باید از این دنیای پست و بی ارزش برویم و به یک دیار باقی و همیشگی برویم . هرچه در این دنیا اعمال نیک و پسندیده انجام دهیم در عالم جاودان ، سربلند خواهیم بود . همان طور که پیامبر اکرم (ص) فرمودند «الدنیا مزرعۃ الاخرۃ » دنیا مزرعه آخرت است .. پس چه بهتر در این دنیای گذرا و موقت اعمال پسندیده و کار نیک انجام دهیم که خداوند متعال آن اعمال را اجر و مزد والایی خواهد داد . از جمله این کارهای بسیار خوب ، جهاد در راه خداست که نزد حق تعالی جایگاه  ویژه ای دارد .
3 – خوشا آنان که از خوب و بد برای رضای خدا گذشتند و رو سفید از این گذر گاه پرخطر عبور کردند .
4 – پدر و مادر عزیزم ! درود خدا و اولیا او بر شما و تمامی پدران و مادرانی که فرزندان خود را با کمال اخلاص به مسلخ عشق می فرستندد. از شما می خواهم که حلالم کنید . در شهادت من صبر داشته باشید و به انقلاب اسلامی وفادار بمانید .
5 – مادر زجر کشیده ام ! امروز انقلاب اسلامی ما برای تداوم خود به این خون ها احتیاج دارد . مبادا که دلبستگی به من تو را از یاد خدا غافل کند . هروقت که به فکر من افتادی و یا برای از دست دادنم افسوس خوردی ، بیندیش که همه ی مظاهر این دنیا فانی است و نباید به خاطر از دست رفتن آنها غصه خورد .
6 – خواهران عزیزم ! در کارهایتان حضرت زهرا (س) را الگو قرار دهید و در حفظ حجابتان نهایت سعی و تلاش را را بنمایید که حجاب پاسدار ارزش واقعی زن است . در عزای من شیون نکنید و همچون زینب (س) صبر پیشه کنید ، که خدا با صابران است .