نام پدر : سیف الله
تاریخ تولد :1344/00/00
تاریخ شهادت : 1364/11/22
محل شهادت : فاو

وصیت نامه

. شهادت عبادت است از قربانی شدن قهرمانانی که در جهاد( جنگها) به دست دشمن کشته شده اند. شهادت مرگی نیست که دشمن آن را بر ما تحمیل کند، بلکه مرگ دلخواهی است که مجاهد با همه آگاهی و همه منطق و شعور و بیداری و بینایی خویش خود را انتخاب می کند. شهادت در فرهنگ ما و در مکتب ما درجه است، وسیله نیست، خود هدف و اصالت است، خود یک تکامل است و یک مسئولیت بزرگ.
2. امروز شهیدان پیام خویش را با خونشان نوشتند و رسالت سرخ را انجام و باتمام رساندند، تا مظلومان تاریخ را به قیام بخوانند. ما وارث عزیزترین امتهایی هستیم که با مجاهدتها و شهادتها در طول تاریخ اسلام پدید آمده است. ما وارث آن همه خون هستیم. ما مسئول هستیم که امتی بسازیم تا برای بشریت نمونه باشد.
3. مادر عزیزم ! ... مبادا در فقدان من در میان دشمنان اسلام گریه کنی، این یک خواهش است. خدا را شکر که من به مقام والای شهادت رسیدم، خودت بهتر میدانی که مرگ حق است، پس چه بهتر که در راه حق کشته شوم، که نعمتی است بزرگ.
4. برادران عزیز! اگر فرصت های اضافه دارید و می دانید که اسلام به شما نیاز دارد، اگر در سنگر هستید، پرورش روحی و آموزش نظامی خود را فراموش نکنید.
5. خواهرانم! شما هم زینب گونه باشید و در راه خدا مبارزه کنید و در دامن خود فرزندانی چون: عمارها، یاسرها، ابوذرها، حرها، زینبها، سمیه ها و رقیه ها بپرورانید، که شیرین مبارزه ای است.
6. همسرم! ... شما خود را برای تحمل رنجها و مصیبتها و ناکامیها آماه سازید و دل قوی داشته باشید، که قادر یکتا پشتیبان شماست و تنها اوست که شما را از شر دشمنان نجات می بخشدو عاقبت شما را به خیر می گرداند و دشمنان شما را به انواع عذابها و شکستها دچار می گرداند. این مصیبتها و سختیها زودگذر و تمام شدنی است ولی به پاداش این جانفشانیها و فداکاریها به نعمت های ابدی و بی پایان خداوندی خواهید رسید و بر سریر کرامت و بزرگواری تکیه خواهید زد.

وصیت نامه

اسکن وصیتنامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد