نام پدر : حیدر
تاریخ تولد :1345/01/05
تاریخ شهادت : 1365/10/05
محل شهادت : شلمچه

وصیت نامه

1- پیام من به مسلمانان بالاخص شیعیان این است که در همه حال یار امام باشید و امام را هرگز تنها نگذارید و به ندای او لبیک بگویید که او حجت امام زمان بر ما می‌باشد و همیشه در موقع نماز امام را دعا کنید.
2- کسی که صبر ندارد، ایمان حقیقی ندارد. ما که می دانیم مرگ دنیوی به سراغ ما می آید و جایگاه همه‌ی ما جهان آخرت است پس چه بهتر که در راه خدا کشته شویم.
3- بهترین مرگ شهادت است و من هم به سراغ آن رفتم. فکر نکنید راهی که من رفتم اشتباه بود، نه بلکه به راه درستی رفتم، راهی که راه خدا می‌باشد. هرگز پشیمان نبودم و همیشه شهادت را از خدای خود می‌خواستم.
4- وصیتم به دانش آموزان محترم این است که درسشان را ادامه بدهند که جای رجایی‌ها و بهشتی‌ها و باهنرها را بگیرند. درس خواندن شما مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب و به گفته‌ی امام مدرسه سنگر است و شما هم این سنگر را حفظ کنید.
5- وصیتم به برادران بسیج این مرغان آغشته به خون این است که همیشه در صحنه باشید و جبهه‌ها را پر نگه دارید. جای شهدا را شماها باید پر کنید و همیشه در مراسم‌هایی که سپاه به شما محول کرد، بروید و شرکت کنید. پایگاه های مقاومت محل خود را نگه دارید و نگذارید این منافقین از خدا بی‌خبر سوء استفاده کنند.
6- وصیتم به امت حزب الله این است که در مراسمات دعا شرکت کنید. مخصوصاً در مراسم دعای کمیل شرکت کنید.
7- مادر مهربانم! خواهر عزیزم! حجاب را رعایت کنید که هیچ زینتی برای زن بالاتر از حجاب نیست.
8- مادر مهربانم! بعد از شهادتم برایم گریه نکن. چون منافقین از خدا بی‌خبر خوشحال می‌شوند.