نام پدر : ولی
تاریخ تولد :1346/06/15
تاریخ شهادت : 1363/12/20
محل شهادت : هور العظیم پشت پاسگاه ترابه

وصیت نامه

1- هرچند می دانم منافقین و فئودالها با کشته شدن من خوشحال می شوند، اما به آنها نگویید که این زندگی حیوانی که شما دارید، نه تنها من بلکه هیچ جوانی که طعم اسلام و مردانگی را چشیده، با شما دست بیعت و دوستی نخواهد داد.
2- برادران و خواهران! امروز همه‌ی حرامیان جمع شدند تا خورشید جهان تاب اسلام را خاموش کنند؛ امروز همه‌ی قدرتهای استکبار مصمم شدند تا انقلاب کفرستیز و مستکبر شکن اسلامی ایران را شکست بدهند تا بتوانند دوباره به غارت و چپاول مستضعفین بپردازند. انقلاب اسلامی رسالتش شکستن همه‌ی زنجیرهایی است که مستکبرین بر دست و پای مستضعفین بسته اند و کیست که نسبت به انقلاب بی‌تفاوت باشد. کوتاهی در حمایت از انقلاب اسلامی خیانتی بزرگ است.
3- برادران و خواهران! اگر لحظه‌ای بین ما و نماز، بین ما و دعا، فاصله بیفتد آن روز، روز شکست انقلاب اسلامی و پیروزی دشمنان اسلام می‌باشد. با نماز و دعا تا این جا آمده ایم و ضامن تداوم انقلاب اسلامی هم همین نمازها و دعاهای ماست.
4- هر شهید دو جبهه دارد؛ یکی خون و دیگری پیام. خون از من بود و پیام را به تو ای خواهر عزیزم واگذار می‌کنم. و تو هستی که مثل زینب باید پیام خون شهیدت را بدهی.
5- در جلو صف حکومت عدل اسلامی پیش می روم تا شاید با قطره خون ناچیز خودم درخت اسلام را آبیاری کنم. اگر بدن ضعیفم هزاران تکه گردد باز برایم شیرین‌تر از آن است که در بستر بیماری از دنیا بروم.
6- مادر رنج دیده‌ام! خواهش می کنم، برایم گریه نکن. ما همه انسانها باید یک روزی بمیریم بهتر که برای رضای خدا کشته شویم، پس کار برای خدا و کشته شدن در راه خدا ناراحتی ندارد.

زندگی نامه

اسکن زندگی نامه در قسمت تصاوير موجود مي باشد