نام پدر : علی
تاریخ تولد :1347/12/10
تاریخ شهادت : 1362/12/05
محل شهادت : چیلات - دهلران

وصیت نامه

1.    برادران بسیجی! شما میان مردم الگو و نمونه می باشید شما نماینده انقلاب در میان مردم هستید. اگر مردم از شما بدی دیدند نه تنها از شما زده می شوند بلکه از انقلاب و تمامی ارگانها انقلابی زده می شوند. شما نباید مرتکب اشتباهی کوچک شود. یک اشتباه کوچک شما برابر است با چندین اشتباه بزرگ مردم چون مردم شما را در لباس اسلام می بینند. سعی کنید در میان مردم کمتر اشتباه کنید. باهم مثل دو برادر برخورد کنید، سریک چیز کوچک با هم بحث نکنید. طوری رفتار کنید که مردم جذب شما شوند و بگویند بسیج واقعاً انسان ساز است وخودش و فرزندانشان را به بسیج بفرستند.
2.    شما پدران ومادران و خواهران حزب الله و شهید پرور با مشت گره کرده خود به شرق وغرب و صدام یزید بعثی بفمانید که مردم حزب الله وهمیشه در صحنه انقلاب در برابر تمامی مشکلات و کمبودها می ایستند، دربسیج و جلسات مذهبی شرکت می کنند.
3.    ای صدام و ای آمریکا این پیام را از من بشنو که اگر شما با میله ها ی داغ و گداخته آهنین بدنم را سوراخ کنید و از این سوراخ هه دود بیرون آید با همان دود چشمانتان را کور خواهم کرد و شما را به درک واصل خواهم کرد.
4.    پدر جان! ... می دانم که از دست دادن من برایت سخت است اما بدان بخاطر اسلام و حفظ دین محمد(ص) باید تحمل کنی و بدان که من نابود نشدم بلکه تازه زنده شدم. ... وقتی که اسلام تنها بماند و در خطر بیافتد... ما ک طرفدار حسین (ع) هستیم، ما که شیعه علی (ع) هستیم و ادعای مسلمانی می کنیم و به خاطر اسلام و خدا زندگی می کنیم باید دین خود را همانند حسین و اصحاب شهیدش حفظ نکنیم. مسلمانی این نیست که موقع ماهِ رمضان به مسجد رویم و موقع محرم به تکیه رویم. هرگز مسلمانی این نیست. بلکه یک مسلمان وظیفۀ بسیار سنگین بر عهده دارد.