نام پدر : سبزعلی
تاریخ تولد :1346/06/01
تاریخ شهادت : 1365/04/11
محل شهادت : مهران

وصیت نامه

*توصیه نامه شهید رجبعلی جباری*

 

به شما عزیزان توصیه می کنم با انصاف باشید و حق کسی را ضایع نکنید و به حق خود قانع باشید؛چرا که حق الناس مانع استجابت دعاست.امانت دار باشید تا مردم به شما اعتماد کنند.در برخورد با دیگران متواضع باشید.در برابر مشکلات زندگی صبر پیشه کنید که خداوند صابران را دوست دارد.نماز خود را اول وقت بخوانید که موجب آسان شدن سوال نکیر و منکر در قبر می شود.                                 


زندگی نامه

رجبعلی جباری در رسته توپخانه به اسلام خدمت می کرد که در سال ششم جنگ تحمیلی به شهادت رسید. شهید جباری هنگام شهادت هجده سال و ده ماه سن داشت.
 

تولد


شهید رجبعلی جباری (دیندار) (۱۳۴۶ نکا _ ۱۳۶۵ مهران) متولد روستای زیبای تازه آباد کلا شهرستان شهید پرور نکا استان مازندران است. رجبعلی جباری در خانواده‌ای با ایمان و دوستدار اهل بیت علیه ‌السلام متولد شد، مادرش باجی جباری و پدرش سبزعلی نام داشت.
 

تحصیلات و خانواده


رجبعلی جباری در سایه محبت های پدر و مادر پاکدامن و مهربانش دوران کودکی را پشت سر گذاشت و بعد وارد مدرسه شد و به فراگیری تحصیل پرداخت، تحصیلات را در مقطع سوم ابتدایی با موفقیت پایان رسانید.شهید بزرگوار مجرد و فرزند دوم خانواده بود.
 

شهادت


رجبعلی جباری سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و در لشکر۲۵کربلا به اسلام خدمت می کرد که در ۱۳۶۵/۰۴/۱۱ هجری شمسی در منطقه مهران و در عملیات کربلای یک شهد شیرین شهادت نوشید و در جوار رحمت الهی جای گرفت. پیکر پاک شهید جباری در مورخه ۱۳۶۵/۰۴/۱۷ تشییع و در زادگاهش تازه آباد دفن شد.

سلام و درود خدا بر روح پاک و مطهرش