نام پدر : عبدالوهاب
تاریخ تولد :1346/07/06
تاریخ شهادت : 1365/12/22
محل شهادت : شلمچه

وصیت نامه

*وصيت نامه شهيد نورعلي تقي زاده*

 

بسم رب الشهداو الصديقين

و قاتلوهم حتي لاتكون فتنه

با كافران جهاد كنيد تا فتنه و فساد از روي زمين برطرف شود.

با سلام و درود خداوند بر شهيدان راه حق اسلام و به خانواده هاي شهيدان و فرمانده كل قوا امام و رهبر كبير انقلاب اسلامي.

پدر و مادر و همسر و خانواده ام:

من به عنوان يك فرد مسلمان و به حكم وظيفه شرعي و الهي كه داشتم قدم در اين راه نهادم خداوند بزرگ را شكر مي كنم كه چنين سعادتي نصيب من كرد و چنين رهبري در جلو راهم قرار داد و ذره اي نور ايمان در من روشن نموده تا خود و خداي خود را بشناسم. اكنون كه در ميان شما نيستم و خداوند لياقت شهادت را نصيب من كرد من به جبهه مي روم به اميد اينكه به بركت اين سپاهيان محمد (ص) اين دشمنان اسلام به ياري الله از پاي در آوريم و اين انگلها كه جلو پيشرفت اسلام و صدور انقلاب را گرفته اند از سر راه انقلاب برداريم تا انقلاب را صادر كنيم و زمينه ظهور حضرت مهدي(عج) خواهيم شد. انشاالله

پدر و مادر جانم! مي دانم اگر من كشته شوم براي شما دردناك است ولي چه مي شود كرد دين خدا در خطر است و در ضمن من هم كه مال خدا هستم پس مرا حلال كن تا چون پرنده اي آزاد در آسمان آرزوهايم پرواز كنم مرا حلال كن تا خدايم مرا ببخشد اگر كشته شدم مرا غسل ندهيد چون ننگ است براي كسي كه معلمش حسين (ع) را غسل نداده اند خودش را غسل بدهند پس كفن نپوشانيدم چون حسين را كفن نپوشانيدن بر مزار گل نريزيد زيرا چه انصاف است كسي را كه رهبرش حسين را در ميان نيزه و خنجر بيرون آوردند و بخاك سپردند بر مزارم گريه نكنيد و اگر خواستيد هم گريه كنيد براي حسين گريه كنيد و اينك با مردم بگويم.

اي ياران! شما را بخدا سوگند كه نكند امام خميني را تنها رها كنيد كه به سقوط كشانيده خواهيد شد و اگر رفتيد تا ابد زير دست كفار خواهيم بود.

همسر، پدر و مادر خوبم! اكنون كه  اين وصيت نامه را براي شما مي نويسم شايد خداوند بر من رحم نمايد و آرزويم برآورده شود و شهادت را در آغوش بگيرم. شما خوب مي دانيد كه هدفي جز اسلام ندارم هر چند نيكي هاي شما را جبران ننمودم ولي مطمئن باشيد كه در آن دنيا در بهشت خوب خواهم بود و از خدا برايتان سعادت آرزو مي نمايم اگر شهيد شدم همنشين حسين و ائمه اطهار مي باشم و هر قدر كه كفار را بكشيم باز هم براي نجات اسلام است.

مادر و همسرم! هر شب جمعه كنار قبرم سوره حمد بخوانيد من از شما نبودم بلكه امانتي بودم نزد شما. مرا قدرتي ديگر مافوق تمام نيروهاست بصورت امانتي نزد شما گذاشته بود حالا از شما امانت خود را پس شما ناراحت نباشيد بلكه بايد خوشحال باشيد كه اين امانت را به خوبي و به نحو احسن به صاحب اصلي اش برگردانيده ايد.

و وصيتي به ملت غيور ايران! از شما مي خواهم كه حافظ و پشتيبان ولايت فقيه اين جمهوري اسلامي و روحانيت اصلي و ادامه دهندگان راه شهيدان باشيد.

به برادران باسوادم توجيح مي كنم كه يك لحظه از امام غفلت نكنند. پيرو فرمان امام باشيد كه اگر امام از شما راضي بود بطور حتم امام زمان از شما راضي است و اگر امام زمان راضي باشد خدا از شما راضي است و شما جزو جندالله و لشكريان امام زمان هستيد.

برادرم تو وارث لباس رزمم مي باشي. تو بايد تداوم بخش راه تمام شهيدان باشي.

خواهرم! حجاب تو سنگر اسلام است.

همسرم! زينب وار ناملايمات دست و پنجه نرم كن و همچون زينب بردبار باش.

                                                                                                                                          خداحافظ

مادرم، پدرم، همسرم و خانواده ام! از خداي رب العالمين طلب كردم تا زماني كه لياقت شهيد شدن را ندارم شهيد نشوم اين را مي دانم كه آخرين لحظه خوشم در اين دنيا همان لحظه هاي آخري است كه چشمانم بسته مي شود.

ديگر اينكه خوشحالم كه جان را نثار اسلام و مكتب محمد (ص) و علي (ع) مي كنم.

خدايا! خدايا! تا انقلاب مهدي (عج) خميني را نگهدار.

دوستانم! خداحافظ.

                                                                    والسلام

                                                                       نورعلي نقي زاده

                                                                       تاريخ : 13/10/65