نام پدر : حبیب الله
تاریخ تولد :1344/07/01
تاریخ شهادت : 1367/01/02
محل شهادت : مریوان

وصیت نامه

*توصیه نامه شهید بهرام بهادری*

 

از شما عزیزان می خواهم امام را تنها نگذارید و متعهد به ایشان باشید تا راه شهدا ادامه یابد.نسبت به خانواده شهدا احساس مسئولیت کنید و سعی کنید به آن ها در انجام کارهای شان کمک کنید تا احساس تنهایی نکنند.به پدر و مادر خود خدمت کنید و با آن ها مهربان باشید تا در قیامت شرمنده آن ها نباشید.همچنین از خواهرانم می خواهم حجاب خود را که اهم واجبات است رعایت کنند تا خون شهدا پایمال نشود.                                                                                                          


زندگی نامه

تولد


شهید بهرام بهادری (۱۳۴۴ - ۱۳۶۷) متولد شهر نکا شهرستان شهید پرور نکا استان مازندران است. بهرام بهادری در خانواده‌ای با ایمان و دوستدار اهل بیت علیه ‌السلام متولد شد، مادرش عذرا طیبی و پدرش حبیب الله نام داشت.
 

تحصیلات و خانواده


بهرام بهادری در سایه محبت های پدر و مادر پاکدامن و مهربانش دوران کودکی را پشت سر گذاشت و بعد وارد مدرسه شد و به فراگیری تحصیل پرداخت، تحصیلات را در مقطع دیپلم تجربی با موفقیت پایان رسانید.شهید بزرگوار مجرد و فرزند سوم خانواده بود.
 

شهادت


بهرام بهادری سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و در لشکر۲۵کربلا به اسلام خدمت می کرد که در ۱۳۶۷/۰۱/۰۲ هجری شمسی در منطقه مریوان شهد شیرین شهادت نوشید و در جوار رحمت الهی جای گرفت. پیکر پاک شهید بهادری در مورخه ۱۳۶۷/۰۱/۰۹ تشییع و در گلزار شهدای شهر نکا دفن شد.

سلام و درود خدا بر روح پاک و مطهرش.