نام پدر : عبدالله
تاریخ تولد :1348/05/02
تاریخ شهادت : 1366/11/03
محل شهادت : شلمچه

وصیت نامه

1- شما ای برادرانم! بعد از شهادت دومین برادرتان بار مسئولیت شما سنگین شده؛ باید بیشتر برای انقلاب و اسلام زحمت بکشید و خدای نکرده که دنیای بی‌ارزش یا میز و چوب بی‌روح شما را فریب دهد.
2- این را به جرأت می گویم که کنج خانه نشستن و تسبیح به دست گرفتن، انتظار نیست، منتظر واقعی آن بسیجیان پرتوان هستند که با اسم امام زمان و با یاد امام زمان و با رمز امام زمان بر دشمنان امام زمان می‌تازند.
3- شما ای امت حزب الله! اگر پیرو اسلام و امام هستید، بدانید که امام فرمود: «حفظ حکومت از نماز و روزه واجب‌تر است.» نکند ما هم مثل مردم کوفه بی‌وفا باشیم و امام‌مان را تنها بگذاریم. به فرمایشات امام کاملاً گوش کنید و به آن عمل نمایید.
4- خدایا! تو آگاهی که از کودکی مکتب مولایم حسین (ع) را دوست داشتم و دوست دارم در راه هدفم که همان خط سرخ حسین (ع) است فدا شوم.
5- پدر عزیز و مادر مهربانم! آیا هیچ فکر نکرده اید که فردا شما پیش مولا علی (ع) و فاطمه زهرا (س) سربلند هستید که فرزندانتان را در راه مکتب رهایی بخش اسلام فدا نموده‌اید؟
6- شما ای خواهرانم! باید درس صبر و استقامت را از رفتار حضرت زینب (س) یاد بگیرید و حجاب شما که ارزشش از سرخی خون من بیشتر است، کاملاً رعایت کنید.