نام پدر : برارگل
تاریخ تولد :1339/12/29
تاریخ شهادت : 1362/04/04
محل شهادت : پیرانشهر

وصیت نامه

1- من جبهه را دانشگاهی برای خودسازی می‌دانم. دانشگاهی که مکتب اسلام آن را نامحدود ساخته و انسان به خصوص نسل جوان می‌تواند از این طریق به کانون لطافت خداوند که همان توجه به قرآن است دست یابد و جامعه‌ی کنونی ما در این شرایط سخت اما پرحاصل نیاز مبرمی به جوانان اسلامی و انقلابی دارد و اگر ما بخواهیم دست روی دست گذاشته و منتظر دیگران باشیم، خیانتی بس بزرگ است که اسلام آن را رد می‌کند و مهر مذلت بر پیشانی این گونه رفتارها می کوبد.
2- اگر آمریکا و دیگر ایادی گمان کرده اند که می‌توانند با ملتی رزمجو و سلحشورانی اسلامی و انقلابی به مقابله برخیزند و افکار هیچ و پوچ خود را بر مردم بقبولانند، خیالی است خام و ما تا آخرین قطره ی خون برای پایداری جمهوری اسلامی و زنده ماندن خون حسین (ع) در دستی سلاح و در دست دیگر قرآن را پیش می‌تازیم تا کربلا و قدس عزیز را از چنگال این عفریتان زمان برهانیم.
3- از برادران مسئول انتظار دارم که در خدمت به جامعه با جوانمردی و گذشت با مردم برخورد کنند؛ چنان که دیگران از آنها درس زندگی و انسانیت بیاموزند.
4- امیدوارم چه با شهادت و چه با زنده ماندن، ایران را ایران اسلامی و آباد ببینم و همه در زیر سایه‌ی مهدی موعود و نایب برحقش ابراهیم زمان، خمینی عزیز، زندگی جاودان داشته باشیم.
5- امیدوارم بتوانم در راه خدا برای وطنم و به فرمان ولایت فقیه، وظیفه‌ام را به خوبی انجام داده و رزمنده بودن را در عمل به اثبات برسانم و این جز به لطف و عنایت خداوند امکان پذیر نیست.
6- این وظیفه به هر شخص مسلمان واجب است که هنگام جهاد از احکام و قوانین قرآن پیروی نمایند.