نام پدر : رجبعلی
تاریخ تولد :1366/10/06
تاریخ شهادت : 1395/02/17
محل شهادت : سوریه - خان طومان

وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحیم

((و اما خاف مقام ربه و نهی النفس عن الهوی فان الجنه هی الماوی)) آیات 40 و41 سوره مبارکه النازعات

و اما آن کس که از مقام و مرتبه پروردگارش ترسیده و خودرا از هوا و هوس بازداشته است به یقین بهشت جایگاه اوست

با سلام و صلوات به محضر منجی عالم بشیریت حضرت صاحب الزمان (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای و شهدای اسلام و ایران ، به خصوص شهدای مدافع حرم

اینجانب رضا حاجی زاده فرزند رجبعلی در صحت و سلامت کامل عقلی وصیت نامه خود را می نویسم

من نمیخواهم که عمر بی ثمر باشد، و مرگم یک مرگ عادی ، مرگی میخواهم که در راه اسلام و ایران اسلامی باشد.

من بخاطر منطق خویش برای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت (ع) وارد جنگ با دشمنان اسلام شدم و با عشق و علاقه و رضایت کامل جان خویش را فدای این راه می نمایم و میروم تا انتقام سیلی حضرت زهرا (س) را بگیرم

من از مردم ایران میخواهم تفرقه اندازی نکنید، با هم متحد باشید  دین اسلام را سربلند نگه دارید. به دوستان و آشنایان توصیه میکنم نماز اول وقت و با حضور قلب بخوانید.

پدر ومادررا گرامی و محترم بدارید، از طهارت و معصومیت خود شدیدا حراست و پاسداری کنید، پیوند به ائمه اطهار (ع) و بخصوص امام هشتم را مستحکم کنید،و خدای متعال و مهربان را در همه حال به یاد داشته باشید.

خدمت پدر و مادر عزیز و گرامی:

موفقیت من درمراحل گوناگون زندگی مرهون زحمات و دعای خیرتان بوده است، امیدوارم کوتاهی و قصورم را در رسیدگی به اوضاع و احوالتان بخشنده باشید و حلالم کنید و این را بدانید تا آنجا که در توان داشتم در حد بضاعتم تلاش کردم تا رضایت شما را در زندگی خود داشته باشم.

هر پدر و مادری عاقبت به خیری فرزندشان را خواهانند و این را بدانید که بنده عاقبت به خیر شدم و این عاقبت به خیری را مدیون زحمات دیروز شما هستم.

داداش جان:

در نبود من پدر و مادر را فراموش نکن و همواره تابع بی چون و چرا ولایت باش، دشمن همواره از دینداری و ولایت پذیری تو هراس دارد، پس کاری کن که دشمن همواره از تو و امثال تو بترسد.

همسرمهربان و صبورم:

می دانم که بعد از رفتن من تمام سختی های این زندگی بر دوش توست، من برای شهادت نمی روم، من جوانم و زندگی با شما را دوست دارم و میخواهم با شما باشم، ولی این تکلیف ماست که از حریم اسلام و اهل بیت دفاع کنیم و راضی هستیم به رضا خدا، ولی این  بار سنگین بر دوش توست و از تو میخواهم صبر زینب گونه پیشه کنی، و در برابر تمام سختی ها و مشکلات یاد خدا را فراموش نکنی و در تمام مراحل از خدا کمک بگیری، از تو میخواهم که فرزندانم را طوری تربیت کنی که در مسیر اسلام ولایت ادامه دهنده را شهدا باشند و بابت تمام کمبودها و نبودهایم از تو میخواهم حلالم کنی.

فاطمه حلما جان:

دتربابا، دوستت دارم، دوستت دارم ، بدان که بابا رفته است که تا تو و امثال تو در امنیت و آرامش در خاک خود قدم بگذارید و بدان که ناموس شیعه در واقع ناموس خودمان است، تکلیف ما این است که از ناموس شیعه دفاع کنیم و جان خود را در این راه بدهیم و از تو میخواهم که در سنگر خود که همان چادر توست بمانی و بایستی و مقابله کنی تا پرچم اسلام و تشیع همیشه پیروز و سرافراز بماند.

محمد طه جان،

مرد خانه بابا، تو دیگر ستون خانه ای ، از تو میخواهم که دینت را حفظ کنی و در خط ولایت فقیه باشی و گوش به فرمان رهبر عزیزمان باشی ، دعا میکنم که در رکاب امام زمان (عج) ادامه دهنده را شهدا باشی و در زندگیت طوری باشی که موضع اسلام و مسلمین به خطر نیفتد.

ازهمه دوستان و آشنایان و همکارانم میخواهم که مرا حلال کنند و قصورم را ببخشند و اگر دینی از کسی برگردنم مانده است برای تسویه به خانواده ام مراجعه نمایند که خداوند میفرمایند هر گناهی از شما بخشیده میشود غیر از حق الناس

من الله توفیق

رضا حاجی زاده

1395/01/30