نام پدر : زین العابدین
تاریخ تولد :1364/10/22
تاریخ شهادت : 1394/09/16
محل شهادت : سوریه- حلب

وصیت نامه

فرازی دیگر از وصیت نامه شهید مدافع حرم مصطفی شیخ الاسلامی+تصویر دست نوشته

 

تقدیم به پدر و مادرم

سلام علیکم. می دانم فرزند صالح وخوبی برای شما نبودم امیدوارم که حلالم کنید و همیشه به یاد شما بودم که واقعا دوستتان دارم و داشتم. از داداش هایم و خواهر عزیزم بابت نامهربانی هایی که به آنها کرده بودم ببخشید.

تکلیفی که به اینجانب محول شده بود و بر خود می دیدم که از حرم حضرت زینب (س) بعنوان سرباز کوچک دفاع کنم و از خدا برای شما صبر تقاضا می کنم و از شما خواهش میکنم همسرم و فرزندم را تنها نگذارید و به فکر آنها باشید. ان شالله که سربازان الهی زیادی راه شهدا را ادامه دهند. خیلی دوستتان دارم.

فرزند کوچک وهمیشه به یادتان مصطفی

94/8/22فرازی دیگر از وصیت نامه شهید مدافع حرم مصطفی شیخ الاسلامی+تصویر دست نوشته

 


وصیت نامه

فرازی از وصیت نامه شهید مدافع حرم مصطفی شیخ الاسلامی + تصویر دست نوشته:

اینجانب مصطفی شیخ الاسلامی فرزند و سرباز کوچک حضرت زینب وظیفه خود دیدم که به کسانی که به حضرت زینب بی احترامی کردند، جواب دندان شکنی دهم و به جهادی که رهبر انقلاب اسلامی اعلام کرده اند لبیک گویم و برای دفاع از حرم به عنوان مدافع حرم به سوریه بروم. 
از شما مردم عزیز میخواهم که همیشه کنار رهبر انقلاب بوده و هیچوقت نگذارید تنها باشد و اجازه ندهید کسی به این انقلاب با چشمان بد نگاه اندازد. همیشه کنار دین و قرآن باشید و هرگز آن را ترک نکنید که تمام شیعیان امیدشان به خدا و ایمه اطهار می باشد. امیدوارم روزی برسد که تمام مستکبران نابود و اسلام پیروز شود. 
مصطفی شیخ الاسلامی94/8/22


فرازی از وصیت نامه شهید مدافع حرم مصطفی شیخ الاسلامی  + تصویر دست نوشته