نام پدر : رحیم
تاریخ تولد :1347/04/09
تاریخ شهادت : 1366/01/21
محل شهادت : شلمچه

وصیت نامه

*وصیتنامه شهید حمیدرضا بابانژاد*

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام او که همه چیز از اوست زنده شدنم در جهت اوست و زنده به اویم و بنامش که زندگیم به خاطر اوست و معشوق و معبود و مردانم اوست.

با نام و یاد او وصیتنامه ام را آغاز می نمایم:

قبل از شروع مقدمه ای از زندگی و هدف خود را بیان کرده و بعد به مسائل دیگر می پردازم اینجانب حمیدرضا بابانژاد فرزند شهید رحیم بابانژاد متولد سال 1347 در روستای برسمنان به دنیا آمدم بنده در مدت 18 هیجده سال زندگی که در خانه و محل خود داشتم هیچوقت خود را به این اندازه بخدا نزدیک ندیدم و در این سالها عمر خود را به تباهی گذراندم تازه در این چند ماه که به جبهه رفتم متوجه شدم که چقدر خطا و اشتباه کردم.

به کارهایی که نمی باست بکنم که کردم. ای برادرها و ای رفیقان و ای دوستان و آشنایان ای مردم محل اگر من اذیت و آزار و مالی از شما را خوردم مرا ببخشید و از خدا هم می خواهم که مرا هم ببخشد و امیدوارم که خدای متعال و بخشنده این گناهان را بر من ببخشد و مرا به صراط مستقیم هدایت نماید. هدف من از جبهه رفتن برای مبارزه با ظلم و ستم و برقراری قسط عدالت در جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمنی و ولایت فقیه بوده و نه برای خودنمائی و ژست گرفتن در محل و نه مثل آنهایی که از پدر و مادر خود قهر می کنند و به جبهه بروند هیچکدام اینها نبوده فقط برای رضای خدای متعال و خشنودی او بوده است.

و امیدوارم که اینطور باشد و اما ای مادر عزیزم که شما مانند نور چشم من هستید که اگر صدمه ای به شما برسد صدمه به تمامی وجودم خواهد رسید. می دانم شما آنقدر زحمت برایم کشیده اید که نمی توانم حتی یکی از روزها و شبهای آنرا جبران نمایم.

مادر عزیز و مهربانم من قدر ترا ندانستم و همیشه شما را ناراحت می کردم امیدوارم که مرا حلال کنید و آن شیرهائی را که به من دادی و زحمتهائی که برایم کشیدی همه را حلال کنی ترا خیلی دوست داشتم و هنوز نیز دوستت دارم مادر خوبم باید سعی کنی  یک مادر نمونه و مادر یک شهید واقعی باشی اما مادر عزیزم تو همسر یک شهید هستی ولی خداوند دوست داشت مادر یک شهید هم باشی و خوشحال باش و بگو فرزندم نزد خدا و نزد پیامبران وامامان است هرکس پرسید پسرت برای چه رفت بگو برای اسلام و برای امام زمان(عج) و به دستور رهبرش امام خمینی رفته است و شهید گشت چون طاقت ظلم و ستم را نداشت و تو ای پدرم شهید رحیم بابانژاد و ای شهید نورالله و شهید منصور رحمانی من بر شما مهمانم امیدوارم که مهمانی مرا پذیرفته باشید.

خط نویسم خط بماند یادگار                                    من نمانم خط بماند یادگار

 

والسلام علیکم

تاریخ 3/1/1366 


زندگی نامه

اسکن زندگینامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد