نام پدر : عبد العلی
تاریخ تولد :1343/09/05
تاریخ شهادت : 1363/12/26
محل شهادت : جزیره مجنون

وصیت نامه

1- خواهر و برادرانم، راهم را ادامه دهند و هیچ وقت سازش با ظالم نکنند که ظلم بر مظلوم است و سازش با ابرفدرت ها. ظلم بر بشریت است و همیشه رهرو اهل بیت باشند.
2- خواهرم و خواهرزاده ها و برادر و برادرزاده هایم با انجام واجبات الهی و با ترک محرمات و با رعایت حجاب اسلامی زینب گونه باشند.
3- وصیتی که به برادران بسیجی و شورای اسلامی و محلی ها دارم این است که همیشه مدافع ولایت فقیه باشند، امام را تنها نگذارند، ارزش ها را ضد ارزش و ضد ارزش را ارزش تلقی نکنند و افتخار نمایند که اسلام دین‌شان و قرآن کتاب‌شان و محمد (ص) پیامبرشان و شیعه مذهب‌شان و علی (ع) و فرزندان‌شان امام‌شان می باشند که این ها سدی در مقابل اجانب است و نگذارید تاریخ مظلومیت شیعه تکرار شود و همه در یک خط متحد و یک‌دل باشید و با مردم به گونه ای باشید که اگر بمیرید در مرگ‌تان بگریند و اگر بمانید با شما دوستی کنند.
4- امام حسین (ع)، کربلا، عاشورا و تاسوعا، محرم، رمضان، ضب های بزرگ قدر، امام خمینی، نماز جمعه و جماعات، شهیدان، ارزش ها، بسیج،دعای کمیل، پایبندی به انجام واجبات الهی و ترک محرمات الهی یادتان نرود، نکند روزی فرا برسد که همه ی این ها را فراموش کنید که آن روز، روز عزای شماست.
5- این را بدانید که ما رفتیم تا خط امام بماند، خطی که از ابراهیم (ع) آغاز شد و در تداوم سرخ خویش با دست های پاک محمد (ص) و علی (ع) به قلب پرشور امام امت رسید تا رنجبران زمین را از جور و ستم قابیلیان برهاند.