نام پدر : خیر الله
تاریخ تولد :1344/04/05
تاریخ شهادت : 1364/10/21
محل شهادت : نهر عنبر

وصیت نامه

1 – اگر شهید شدم ٬ فقط در راه تو و رضای تو و اسلام شهید شدم . خدایا ! کمک کن در راه عشق ت بسوزم و مانند یک عاشق دلباخته در راه تو فانی شوم . اگر غیر از این باشد ٬ وای بر احوال ما . همه بدانید که منطق ما منطق قرآن است  .
2 – ای امت ! این میراث فاخر را به وارثان اهل و جانشینان لایق برسانید تا مدارج کمال پیموده شود .
3 -  بایستی  قاطعان طریق فضیلت و رهپ.یان وادی کمال قلع و قمع شوند تا آنانی که می خواهند دین مبین اسلام در جامعه گسترش نیابد از بین بروند .
4 – ای کسانی که وارث خون شهدا هستید ! شما بایستی آثار انحطاط بت های جهان و بت خانه های ویران و آفاق ظلم و بیداد را ریشه کن کنید تا شاخه نو رسته هدایت انتشار یابد ٬ آن روز است که خون ما به هدر نرفته است .
5 – ای مردم ! این را بدانید که روزی مرگ به سراغ همه ی ما خواهد آمد ٬ چه مرگی بالاتر و بهتر از این ؟! مرگ برای کسی زشت است که ایمان به دنیا و آخرت ندارد و مرگ را پایان زندگی خود و دیگران می داند . هوشیار باشید و بیدار و هرگز خدا را در کارهایتان از یاد نبرید و نماز گزارید ٬ همانا خداوند با مومنان است .
6 – ای خدا ! تو خود آگاهی که من هدفم جز خوشنودی تو و تحقق دین مبین اسلام و آرمان های شهدا چیز دیگری نیست . از تو می خواهم که مرا به راهی که شایسته توست هدایت فرمایی که نیکان و صالحان تو پیموده اند .
7 – پدر و مادر جان ! آرزو داشتید که لباس دامادی برتنم بپوشانید و مرا به حجله ببرید و دست هایم را به حنا رنگین نمائید . اکنون کفنم رخت دامادی و حجله ام سنگر است و دستم به حنای چون خون رنگین شده است .