نام پدر : علی اكبر
تاریخ تولد :1340/06/05
تاریخ شهادت : 1362/11/28
محل شهادت : مریوان

وصیت نامه

*وصيتنامه شهيد مجيد همتي*

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

با درود به رهبر كبير انقلاب اسلامي و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و با درود به ملت شهيدپرور

در مسلخ عشق جز نكو را نكشند                            روبه صفتان رشت خو را نكشند.

گر عاشق صادقي ز مردن مهراس                            مردار بود هر آنكه او را نكشند.

شهادت حد نهائي و تكامل انسان است اين را قرآن مجيد مي فرمايد:

و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتاً بل احياء عند ربهم يرزقون (آل عمران)

در اين موقعيت حساس عاشوراي حسيني بار ديگر در ايران زنده شد و نشان داد حسيني ها هنوز زنده هستند و تا حكومت الله را در سراسر كشورها برقرار نسازند به پيكار عليه استكبار جهاني ادامه مي دهند امروز حسين زمان تنهاست امروز فرزند فاطمه زهرا (س) در مقابل سپاهيان كفر و ابرقدرتهاي كثيف بي ياور است امروز كربلاي انقلاب ما خون مي خواهد و من مي روم تا به يزيديان زمان بفهمانم كه شهادت بالاترين آرزوي ماست نور خدا در اين كشور جلوه گر شده قدر اين جلوه الهي را بدانيد پدر و مادر عزيزم خيلي دوستتان دارم ولي خدا را و اسلام را بيش از شما دوست دارم. اگر من شهيد شدم از شما مي خواهم كه برايم اشك نريزيد برادرانم در كالبد وجودي انسان دو نيرو دائماً در ستيزند يك نيروي هوي و هوس شيطاني دو نيروي عقل متأسفانه در اكثر جوانان اين دوران نيروي شيطاني قوي تر و استوارتر از نيروي عقل مي باشد.

به ياد شهيدان بخاك و خون خفته عزيزمان و به ياد شهيد مظلوم بهشتي،رجائي عزيز و باهنر و شيرودي و شهداي محراب اي شهيدان و اي به خون خفتگان راه حقيقت راهتان را تا سر حد جان ادامه خواهيم داد هرگز فراموشتان نخواهيم كرد و شما با خون پاكتان درخت انقلابمان را آبياري كرديد و بر ماست كه راهتان را ادامه دهيم.

وصيت مي كنم كه رهبر عزيز را تنها نگذاريد از او تبعيت كنيد من كه موفق به ديدارش نشدم لكن از پدرم مي خواهم كه از سوي من به دست بوسي اين بزرگوار برود و امت شهيدپرور و هميشه بيدار در صحنه در اين جنگ ما پيروز هستيم در كوتاه مدت بر عليه كفر صدامي و در درازمدت بر عليه اسكتبار جهاني غلبه خواهيم كرد. انشاا...

بارالها! از عمر ما بكاه و بر عمر امام عزيز بيفزا.

خداوندا! رزمندگان اسلام را در پناه خودت حفظ بگردان.

خدايا! به همگي ما توفيق خدمت و توفيق شهادت عنايت بفرما.

خدايا! زندگي ام را بر سعادت و مرگم را بر شهادت قرار بده.

آمين

والسلام و عليكم و حمت ا... و بركاته

برادر شما مجيد همتي 29/6/60