نام پدر : یوسف
تاریخ تولد :1338/09/04
تاریخ شهادت : 1362/01/25
محل شهادت : شرهانی

وصیت نامه

1 – سلام بر حسین ٬ سردار دلاور اسلام و الگوی تمامی جهادگران فی سبیل الله . کسی که فریب و آزادی اش و شجاعتش برای ما درس بزرگی بود و به ما آموخت که می توان با خون نیز خصم را برای همیشه به زباله دان تاریخ افکند .
2 – کافرانی که خیال تصرف خوزستان و غرب کشور را در مدت 48ساعت ذر سر می پرورانید ! هنوز غیرت ٬ جوان مردی و ایثار و شهامت جوانان مسلمان را نمی دانند .
3 – جنگ شروع شد و من طبق وظیفه شرعی و انسانی راهی جبهه شدم و بر این مهم اعتقاد کامل دارم که تا آخرین قطره خونم از سرزمین اسلامی مان دفاع می کنم چرا که من در طول عمرم هیچ گونه خدمتی به اسلام تکردم . شاید خونم باعث خدمتی شود و به متجاوزین مزه ی تلخ تجاوز را بچشاند .
4 – من راهی را که انتخاب کرده ام ٬ آزادانه و با فکری باز و با بهره گیری از تعالیم حیات بخش اسلام بود و هیچ گونه شکی در آن ندارم و بر این امر مهم اعتقاد کامل دارم که باید جان ها فدا شود تا اسلام سربلند بماند .
5 – چقدر دو رویند آنانی که دین را سپر جان قرارداده اند ٬ در حالیکه سنت پیامبر (ص) و عترت به ما می آموزد که جان را سپر دین کنیم .
6 – دوستان خوبم ! مرا که هیچ لطفی در حقتان نکردم حلال کنید و مرا با بزرگیتان ببخشید و هیچ وقت در مقابل زور و ستم ٬ سر تسلیم فرود نیاورید و مردانه برای ملت تان ٬ مخصوصاً مردم مسلمان خدمت کنید و هیچ وقت به قرآن و اسلام پشت نکنید و در پرورش فکر نوجوانان محل و آشنائی شان با قرآن کوشا باشید . هیچ گاه کتابخانه و انجمن را تنها نگذارید .

زندگی نامه

اسکن زندگی نامه در قسمت تصاوير موجود مي باشد


وصیت نامه

اسکن وصیت نامه در قسمت تصاوير موجود مي باشد