جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر








6بهمن ماه سال 1360 روزی بود که منافقان از خدا بی خبر با خیال اینکه مردم آمل با آنها همکاری می کنند وراحت می توانند کنترل شهر را به دست بگیرند به شهر آمل حمله می کنند ولی مردم هوشیار آمل دلاورانه در مقابل آنها ایستادگی کرده و با ساخت هزاران سنگر در سطح شهر به مقابله با آنها پرداختند که در این مقاومت جانانه 40 نفر از بهترین بندگان خداوند در دفاع از ارزش های والای اسلامی ایرانی به فیض عظمای شهادت رسیدند.این حماسه آنقدر بزرگ بود که امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود از آمل و حماسه ی 6 بهمن نوشت.

هدف از برگزاری این جشنواره  تبیین و تبلیغ حماسه 6 بهمن آمل ، گرامیداشت یاد و خاطره ی حماسه ی 6 بهمن شهرستان آمل، گرامیداشت یاد و خاطره ی 40 شهید این حماسه ی بزرگ ، شناسایی وبلاگنویسان ارزشی استان مازندران و ... می باشد.

این جشنواره در سه محور زیر برگزار می گردد :

1- آثارادبی : شعر – خاطره – دلنوشته

2- آثارگرافیگی : پوستر – نقاشی – عکس

3- آثار رسانه ای : کلیپ صوتی - کلیپ ویدئویی – وبلاگ

این جشنواره با همکاری سپاه ناحیه آمل و سازمان بنیاد شهید شهرستان آمل از روز شنبه مورخ 13/10/93 آغاز و در تاریخ 03/11/93 به پایان می رسد و مراسم اختتامیه روز سه شنبه مورخ 07/11/93 صورت می پذیرد.

* اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر در سطح استان مازندران برگزار می شود و به یاری خداوند متعال از سال های آینده در سطح کشور برگزار می گردد

محورهای جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر

1)      آثار ادبی

شعر- خاطره- دلنوشته (حداقل 2 صفحه)

2)      آثار گرافیکی

پوستر- نقاشی- عکس

3)      آثار رسانه ای

کلیپ ویدئویی (حداکثر 5 دقیقه با فرمت Flv)

کلیپ صوتی

وبلاگ

 

راههای ارتباطی با جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر

شماره تماس دبیرخانه

44250449-011

پست الکترونیک جشنواره

Hezarsangar1@gmail.com

شماره همراه دبیر جشنواره

09372897116

پست الکترونیک دبیر جشنواره

jangvazan@gmail.com